به همت نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان؛

مبانی قرآنی انقلاب اسلامی در کلام امام خامنه‌ای بررسی شد

پیش نشست کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای مدظله العالی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن مهدوی با موضوع «مبانی قرآنی انقلاب اسلامی در کلام رهبری مدظله العالی» برگزار شد.

پیش نشست کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای مدظله العالی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن مهدوی با موضوع «مبانی قرآنی انقلاب اسلامی در کلام رهبری مدظله العالی» و حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی با موضوع «روش شناسی تفسیر امام خامنه ای مدظله العالی و تاثیر آن در انقلاب اسلامی» به همت نمایندگی جامعة المصطفی اصفهان و نهاد های همسو در سطح استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی در این مراسم که در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان و با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران و جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی اصفهان برگزار شد، به مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و به طلاب توصیه نمود تا در ترویج اندیشه های مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مباحث قرآنی استفاده کنند تا تأثیرگذاری آن درمردم متدین و انقلابی بیشتر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی در ادامه این نشست با بیان این نکته که شخصیت علمی مقام معظم رهبری نباید تحت الشعاع شخصیت سیاسی ایشان قرار گیرد؛ منابع، قواعد و روشهای تفسیری ایشان را شرح دادند و نمونه های قرآنی آن را بیان کرد.

کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای مدظله العالی در آبان ماه ۱۴۰۲ توسط جامعه المصطفی العالمیه در داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد و پذیرش مقالات آن تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.