رئیس نمایندگی اصفهان:

در آخر الزمان بسیار مواظبت کنیم تا زیر لوای اهل بیت(ع) باشیم

جلسه عمومی ریاست و معاونان نمایندگی اصفهان با طلاب و دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی اصفهان برگزار گردید. در این جلسه عمومی حجت الاسلام و المسلمین طاهایی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر و غربال شدن در آخرالزمان تنها راه نجات را تقویت بنیه علمی، ایمانی و توسل به اهل بیت علیهم اسلام بیان نمود. حجت […]

جلسه عمومی ریاست و معاونان نمایندگی اصفهان با طلاب و دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه عمومی حجت الاسلام و المسلمین طاهایی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر و غربال شدن در آخرالزمان تنها راه نجات را تقویت بنیه علمی، ایمانی و توسل به اهل بیت علیهم اسلام بیان نمود.

حجت الاسلام و المسلمین طاهایی ضمن اشاره به تلاش ۹۰۰ ساله استکبار جهانی برای حاکم شدن، به تلاش های حضرت امام خمینی رحمة الله علیه در جهت خنثی سازی نظام شیطانی و ظالمانه آنها اشاره نمود.

رییس مجتمع آموزش عالی اصفهان در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: نظام استکبار از روز اول انقلاب شروع به فعالیت و برنامه‌ریزی و کودتا برای رسیدن به اهداف شوم خود نموده است و از هر فرصتی به نفع خود بهره می‌برد. انواع و اقسام کودتاها را به راه انداخته است؛ کودتای نظامی، کودتای فرهنگی، فشار های اقتصادی و غیره. این اغتشاشات و کودتاها جزء فتنه های آخرالزمان است.

وی افزود: آخرالزمان، زمان غربال است؛ غربالگری که از زمان حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم شروع شد و سقیفه، عاشورا، توابین و ده ها غربال دیگر… ما شیعیان هم غربال های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ به خصوص بعد از انقلاب اسلامی ایران این غربال ها بیشتر شد. باید بسیار مواظبت کنیم و تلاش کنیم تا همه زیر پرچم و لوای اهل بیت علیهم السلام باشیم.

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان با اشاره به اینکه مبنای نمایندگی اصفهان بر این است که وضعیت علم آموزی و فراگیری علوم مکتب اهل بیت علیهم السلام برای دانش آموختگان و طلاب تسهیل گردد، یادآور شد: بنای ما این است که طلبه برای درس خواندن و ادامه تحصیل هیچ مشکلی نداشته باشد.

در ادامه با توجه به اعلام قبلی مبنی بر بیان سوالات و دغدغه های طلاب و دانش آموختگان، سوالات به صورت شفاهی و کتبی مطرح گردید و معاونین در حوزه های اختصاصی خود به سوالات پاسخ دادند.

در پایان مصوب گردید که این جلسات استمرار داشته و به صورت تخصصی با معاونت‌های هر حوزه برگزار گردد.