به همت مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی؛

مراسم  بزرگداشت امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد

مراسم  بزرگداشت امامزاده موسی  مبرقع(ع) با حضور کارکنان و اساتید مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی برگزار شد. به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرالی در  این مراسم، اظهار داشت: امامزاده موسی مبرقع علیه‌السلام فرزند امام جواد علیه‌السلام و مادرش سمانه مغربیه همان مادر امام هادی علیه‌السلام است. ایشان تا زمان […]

مراسم  بزرگداشت امامزاده موسی  مبرقع(ع) با حضور کارکنان و اساتید مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرالی در  این مراسم، اظهار داشت: امامزاده موسی مبرقع علیه‌السلام فرزند امام جواد علیه‌السلام و مادرش سمانه مغربیه همان مادر امام هادی علیه‌السلام است. ایشان تا زمان شهادت امام جواد علیه‌السلام در آنجا اقامت داشت و بعد از آن به کوفه رفتند و مدتی را در این شهر سپری کرد و در سال ۲۵۶ق برای سکونت، قم را برگزید.

وی با بیان این که امامزاده موسی مبرقع در ۲۲ ربیع‌الثانی سال ۲۹۶ هجری در قم رحلت کردند و در محله چهل اختران به خاک سپرده شدند، خاطرنشان ساخت: امامزاده موسی مبرقع علیه‌السلام جد سادات رضوی به شمار می‌آید، سادات رضوی در کشورهای مختلف از جمله ایران، هند، پاکستان، افغانستان، عراق، شام و غیره زندگی می‌کنند.