مراسم سالروز بعثت پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) در مجتمع آموزش عالی اصفهان

مراسم سالروز بعثت پیامبر اکرم حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) در مجتمع آموزش عالی اصفهان وابسته به نمایندگی جامعةالمصطفی برگزار گردید.

به مناسبت سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) مراسم جشنی در نمایندگی اصفهان با حضور جمعی از طلاب، اساتید و کارکنان در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین مستجاب الدعوه، به ایراد سخن پرداخت و مطالبی را پیرامون مقام و منزلت و همچنین معجزات پیامبر بیان داشت.

وی با اشاره به برخی از معجزات پیامبر(صلی الله علیه و آله) اذعان داشت: با وجود این معجزات، برخی از مردم به پیامبر تهمت می زدند و می گفتند پیامبر سحر و جادو می کند .

سخنران نشست ادامه داد:‌پیامبر در طول ۲۳ سال نبوت خود زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند و مردم زمان جاهلیت را که غرق در گمراهی و ضلالت بودند را به سوی نور هدایت فرمودند.

حجت الاسلام و المسلمین مستجاب الدعوه یادآور شد:‌خداوند در آیه ۲۱ سوره احزاب می فرمایند : لَقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرًا. همانا براى شما در (سيره‌ى) رسول خدا الگو و سرمشقى نيكوست، (البتّه) براى كسانى كه به خدا و روز قيامت اميد دارند و خدا را بسيار ياد مى‌كنند.

سخنران نشست در پایان جشن بعثت پیامبر(صلی الله علیه و آله) در نمایندگی اصفهان ابراز داشت:‌ ان شاء الله ما طلاب هم باید پیامبر را الگو و حسنه خود قرار دهیم تا بتوانیم مردم را به سوی دین خدا و پیامبر هدایت کنیم.