قائم مقام بین الملل وزیر علوم در آیین دانش آموختگی طلاب المصطفی:

عملکرد علمی جامعةالمصطفی در عرصه بین الملل مایه افتخار کشور است

قائم مقام بین الملل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در آیین دانش آموختگی شماری از طلاب و دانش آموختگان غیرایرانی المصطفی، عملکرد علمی جامعةالمصطفی در عرصه بین الملل را ارزشمند و مایه افتخار کشور دانست.

آقای دکتر حدادی اصل در این مراسم که صبح امروز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(قدس سره) برگزار شد، ضمن تبریک به طلاب و دانش آموختگان غیرایرانی جامعةالمصطفی، برای آنان در ادامه مسیر علمی و فرهنگی شان آرزوی موفقیت نمود.

وی پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی کشور پس از انقلاب اسلامی ایران را مایه افتخار دانست و یادآور شد: ما به خاطر داریم پیش از انقلاب اسلامی مردم ایران حتی در پایین‌ترین رده‌های صنعتی کشور نیز به کار گرفته نمی‌شدند اما امروز به برکت انقلاب، تمام صنایع کشور بدست جوانان ما در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

رئیس مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم اظهار داشت: ما به بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) معتقدیم اسلام مرزی ندارد و وظیفه ما گسترش علم در همه جهان اسلام است. از همین جهت وزارت علوم با بسیاری از دانشگاه‌های جهان اسلام مباحث علمی را دنبال می‌نماید.

آقای حدادی اصل عملکرد علمی جامعةالمصطفی در عرصه بین الملل را ارزشمند و مایه افتخار دانست و ابراز داشت: با وزارت علوم خود را حامی فراگیران و دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی می‌داند و به هر شکل که در توان داشته باشد آماده حمایت و خدمت رسانی به دانش آموختگان جامعةالمصطفی است.