با حضور هیئت رئیسه المصطفی برگزار شد؛

مراسم تعمم طلاب واحد آشتیان و افتتاح ساختمان جدید مرکز خواهران

همزمان با فرا رسیدن ایام با سعادت ماه شعبان المعظم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، رئیس جامعه المصطفی به همراه هیئت رئیسه ضمن بازدید از نمایندگی جامعةالمصطفی در استان مرکزی، در مراسم تعمم طلاب این نمایندگی حضور یافتند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسی با تشکر از تلاش‌های طلاب و همکاران این نمایندگی و تبریک ایام و اعیاد شعبانیه در سخنانی اظهار داشت: تکالیف الهی فرصت عرض بندگی و عبودیت به درگاه حق تعالی است که در برخی ایام مانند ماه پر فضیلت شعبان که حسب روایات، ماه رسول معظم اسلام(صلی‌الله علیه و آله) به شمار می‌آید، دارای فیضی دو چندان است و همگان باید تلاش کنند تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: به لطف خدا طلاب مشغول به تحصیل در این مجموعه، موجب افتخار و زینت المصطفی و این شهرستان هستند و حضور این مجموعه در آشتیان مورد علاقه و عنایت ساکنین این شهر است که جای بسی قدر دانی دارد.

رئیس جامعةالمصطفی در ادامه خاطرنشان کرد: رسالت پیامبر اسلام، رساندن پیام الهی و تلاش برای هدایت مردم است که کمال انسانی از این طریق میسر می‌شود و بدون راهنما طی این مسیر نا‌ممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بشر فقط با محور قرار دادن امیال نفسانی خود زندگی جامعه بشری را برنامه‌ریزی کند و هدف را صرفا استفاده از نعمت‌های مادی بداند، پایانی جز تباهی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی افزود: قرآن، این کتاب بزرگ الهی که توسط رسول معظم اسلام از سوی خداوند به دست ما رسیده است، در کنار تعالیم پرحکمت پیامبر و اهل بیت اطهار(علیهم السلام)، راه نجات و هدایت انسان را مشخص نموده و امروزه این وظیفه بزرگ هدایت الهی بر عهده عالمان دینی است و باید در انجام این وظیفه و مسئولیت مهم با دقت و پرتوان حرکت نمایند.

رئیس جامعةالمصطفی در پایان یادآور شد: همه طلاب باید بدانند که برای خدا بیاموزند و برای خدا عمل کنند تا مورد تایید الهی باشند.شایان ذکر است در ادامه مراسم، تعمم طلاب نمایندگی آَشتیان به دست رئیس جامعةالمصطفی صورت پذیرفت.

گفتنی است در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین مدرس‌زاده، نماینده المصطفی در سخنانی ضمن خوشامد گویی به رئیس جامعةالمصطفی و هیئت همراه، فرصت خدمتگزاری به طلاب را از الطاف الهی برشمرد.

وی اذعان داشت: طلاب باید فرصت تحصیل در این نهاد معزز را گرامی شمرده و بدانند که ملبس شدن به لباس پیامبر و اهل بیت(علیهم السلام) مسئولیت بزرگی است که باید با تهذیب نفس و تلاش در راه هدایت جامعه بشری و امت اسلامی با ثبات قدم اقدام نمایند.

در ادامه برنامه این بازدید، رئیس المصطفی و هیئت همراه برای افتتاح ساختمان جدید مرکز خواهران این نمایندگی، مزین به نام حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها)، راهی بخش خواهران شدند و ضمن افتتاح ساختمان جدید از بخش‌های مختلف و امکانات آن بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسی در این مراسم و در جمع طلاب خواهر طی سخنانی اظهار داشت: اسلام برای زن جایگاه والایی قائل است و زن را جامعه ساز دانسته و برای خانواده ارزش خاصی ترسیم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در پایان اظهار داشت: آزادی از دیدگاه اسلام دارای چهارچوب و ضوابط است و با احترام به جایگاه زن، او را عضوی ارزشمند و تاثیر گذار در امت اسلامی می‌داند.