رئیس مرکز امور خانواده‌ جامعةالمصطفی در جمع المصطفائیان خراسان:

مهمترین شاخصه تربیت حسینی، خدمت و از خودگذشتگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضوی  در جمع المصطفائیان خراسان گفت: کسانی که زیاد با امام حسین(ع) هستند به از خود گذشتگی می رسند و زیارت عاشورا انسان را به مقام فنای فی الله می رساند؛ فلذا مهمترین شاخصه تربیت حسینی رشد و تقویت روحیه خدمت و از خودگذشتگی در انسان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضوی  رئیس مرکز امور خانواده‌ جامعةالمصطفی  در مراسم قرائت زیارت عاشورای هفتگی نمایندگی خراسان با اشاره به مراتب تربیت حسینی نهفته در زیارت عاشورا اظهار داشت: اوج مراتب تربیت حسینی در زیارت عاشورا نهفته است و این زیارت موجب بصیرت افزایی می شود. لذا چون نقطه تربیتی صحیح را در انسان تحریک می‌کند تکرار آن ملال آور نیست و یک محبت رو به عشق و جنون را در انسان ایجاد می کند که این خود نوعی اعجاز منحصر در این زیارت است.

وی تصریح کرد: هدف همه‌بحث های تربیتی قرب الی الله است و زیارت عاشورا و تکرار آن این راه را نزدیکتر می کند.

رئیس مرکز امور خانواده‌ جامعةالمصطفی افزود: کسانی که زیاد با امام حسین(ع) هستند به از خود گذشتگی می رسند و زیارت عاشورا انسان را به مقام و فنای فی الله می رساند فلذا مهمترین شاخصه تربیت حسینی تقویت روحیه خدمت و از خودگذشتگی در انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی خاطرنشان کرد: زیارت عاشورا قلب را سالم می کند و در قلب سالم هیچ چیزی جز خداوند راه ندارد و همه بحث‌های تربیتی ما رسیدن به قلب سالم و قرب به خدا با قلب سلیم در روز قیامت است.