برگزاری اجلاسیه انجمن‌ها و تشکل‌های علمی المصطفی در موسسه بیان

اجلاسیه انجمن‌ها و تشکل‌های علمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی معاون پژوهشی ، مدیران کل معاونت پژوهش، ریس موسسه آموزشی مهارتی کوتاه‌مدت، معاونین محترم پژوهشی مجتمع‌های آموزش عالی و مدارس پیوسته و رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های علمی  در مؤسسه آموزشی مهارتی بیان برگزار شد.

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک شعبان المعظم و ولادت باسعادت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، اجلاسیه انجمن‌ها و تشکل‌های علمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی معاون پژوهشی ، مدیران کل معاونت پژوهش، ریس موسسه آموزشی مهارتی کوتاه‌مدت، معاونین محترم پژوهشی مجتمع‌های آموزش عالی و مدارس پیوسته و رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های علمی  در مؤسسه آموزشی مهارتی بیان برگزار شد.

این اجلاسیه باهدف معرفی ظرفیت‌های متقابل مؤسسه آموزشی مهارتی بیان و انجمن‌های علمی در حوزه پژوهشی با پیام تصویری حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عباسی ریاست مکرم جامعةالمصطفی آغاز گردید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی، معاون پژوهش جامعةالمصطفی پیرامون اهمیت پرداختن به دوره‌های مهارتی در زمینه‌های پژوهشی  و ضرورت‌ها و افق‌های جدید مطالبی را ارائه نمود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی رئیس موسسه آموزشی مهارتی بیان ضمن معرفی موسسه و ارائه گزارشی از فعالیت‌های آن در رویکرد جدید، به ظرفیت‌های موجود در موسسه برای برگزاری دوره‌های مهارتی ویژه روسا و اعضای انجمن‌ها، ظرفیت‌سازی‌ها، ارتباط انجمن با یکدیگر در حوزه‌های مهارتی  با همکاری معاونت محترم پژوهش و معاونین پژوهشی واحدهای آموزشی اشاره و بر آمادگی برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه روسای انجمن‌ها تصریح نمود.

در ادامه روسای انجمن‌های علمی نظرات خود را پیرامون موضوع اجلاسیه ارائه نمودند.

در پایان نیز اقدامات و عملکردهای معاونت پژوهش، واحدهای آموزشی و معاونین پژوهشی موسسه بیان و انجمن‌ها و تشکل‌ها به‌عنوان جمع‌بندی موردبررسی و توافق قرار گرفت.

از دیگر موارد موردتوافق، ادامه نشست موسسه بیان با معاونین پژوهش و روسای انجمن‌ها و تشکل‌های علمی در واحدهای پژوهشی به‌منظور اجرایی سازی توافقات بود،

به‌منظور آشنایی بیشتر انجمن‌ها و تشکل‌ها، نمایشگاهی از دستاوردهای موسسه نیز برپاشده بود که مورد استقبال طلاب محترم قرار گرفت.