حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در جمع شماری از جانبازان المصطفی:

بیش از هر چیز باید به حفظ ارزش‌ها و آرمانها اهتمام داشت

همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز، شماری از جانبازان سرافراز جامعةالمصطفی العالمیه طی نشستی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی دیدار و گفت وگو کردند.
حضور سرمایه انسانی ارزشمند در المصطفی موجب دلگرمی است

رئیس جامعةالمصطفی در این دیدار ضمن تبریک مناسبت‌ها و موالید ماه مبارک شعبان به یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس اظهار داشت: دیدار شما دوستان عزیز به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند المصطفی دلهای ما را به آینده این نهاد مطمئن می‌گرداند و اراده و عزم ما را برای ادامه مسیر، استوار می‌سازد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم از چنین سرمایه‌های ارزشمندی در منابع انسانی المصطفی بهره‌مند هستیم. به لطف خدا المصطفی هم از نعمت حضور جانبازان و ایثارگران عزیز و هم فرزندان و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران بهره‌مند است و ضروری است که ستاد مشترکی به منظور پیگیری امور مربوط به این عزیزان تشکیل گردد.

تمدن غرب به دنبال سلطه بی چون چرا بر همه جهان است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، جامعةالمصطفی را پرچمدار مکتبی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان خواند و اظهار داشت:تمدن مادی جدید در چند صد سال اخیر، خود را به عنوان تمدن انحصاری عالم مطرح کرده است و از همه می‌خواهد سلطه بی چون و چرای این تمدن را در همه ساحت های زندگی بپذیرند.

رئیس جامعةالمصطفی خاطرنشان کرد: تمدن مادی که سوزاندن پرچم گروه‌های انحرافی و غیراخلاقی را عمل مجرمانه می‌داند اما از توهین به مقدسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان در پوشش آزادی بیان حمایت می‌نماید و نگاه ابزاری و تجاری به زن دارد و نابودی بنیان خانواده را به نام آزادی زنان ترویج می‌نماید، با قدرت رسانه و دستگاه تبلیغاتی خود ارزش‌های جعلی را در جهان گسترش داده و با هرگونه جریانی که مخالف آنان باشد به شدت مقابله می‌نمایند.

جامعةالمصطفی مفتخر به نمایندگی از یک گفتمان جدید و نجات‌بخش در عالم

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در پایان جامعةالمصطفی را مفتخر به نمایندگی از یک گفتمان جدید و نجات‌بخش در عالم دانست و خاطرنشان کرد: در این مسیر باید بیش از هر چیز به حفظ ارزش‌ها و آرمانها اهتمام داشت. امروز نیز همان آرمان‌هایی مطرح است که پیش از این کسانی فداکارانه وارد کار شدند و جان خود را برای حفظ آنها بدست گرفتند؛ اما دشمن چنان جنگ ادراکی به پا کرده است که خطر آن را حتی خانواده‌های جانبازان و ایثارگران نیز تهدید می‌نماید و باید در این زمینه هوشیار بود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه تعدادی از جانبازان جامعةالمصطفی دقایقی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان نیز از همه جانبازان حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.