جشن اعیاد شعبانیه مجتمع آموزش عالی اصفهان برگزار شد

در ایام سالروز ولادت باسعادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) و میلاد حضرت امام سجاد (علیه السلام) مراسم جشنی در مجتمع آموزش عالی اصفهان برگزار شد.

 

با اعیاد شعبانیه و در ایام سالروز ولادت باسعادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) و میلاد حضرت امام سجاد (علیه السلام) مراسم جشنی با حضور جمعی از طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی اصفهان در حسینیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) نمایندگی جامعةالمصطفی برگزار گردید.

حجت الاسلام اسدی معاون آموزش مجتمع آموزش عالی اصفهان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، مطالبی را در خصوص شخصیت والای حضرت اباالفضل العباس(ع) بیان نمود و با اشاره به شجاعت، وفاداری و ولایت‌پذیری قمر منیر بنی هاشم، به فضایل و مناقب بی نظیر آن حضرت از ولادت تا شهادت پرداخت.

در ادامه این برنامه، سه نفر از طلاب مجتمع آموزش عالی اصفهان با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهایی و با دستان مبارک حضرت آیت الله فخار مفتخر به تلبس به لباس مقدس سربازی امام زمان (عج) نائل گردیدند.

سپس جعفریان از مداحان اهل بیت علیهم السلام اشعاری را در مدح و منقبت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع) و حضرت امام سجاد (ع) ارائه نمود.