نشست رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با نماینده المصطفی

نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با نماینده جامعه‌المصطفی العالمیه در استان های مازندران و گلستان برگزار شد.

نشست مشترک دکتر شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید کمال حسینی، نماینده جامعه‌المصطفی العالمیه در استان های مازندران و گلستان برگزار شد.

در این نشست که دوشنبه ۸ اسفند ماه و در محل سازمان مرکزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار گردید ، دکتر شتایی ضمن خیر مقدم ، با اشاره به قدمت ۶۵ ساله دانشگاه و بیان امکانات و ظرفیت‌های مناسب علمی موجود در دانشگاه گفت: یکی از محورهای اصلی در حوزه مدیریتی در دانشگاه، افزایش تعداد دانشجویان غیر ایرانی بوده و با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه ظرفیت‌ها و امکانات مناسبی برای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی برای دانشجویان فراهم شده و آمادگی کاملی برای پذیرش دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه وجود دارد.

دکتر شتایی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های انجام شده در دانشگاه به دنبال جذب دانشجویان غیر ایرانی بیشتری طی چهار سال آینده هستیم که امیدواریم با همکاری جامعه‌المصطفی کشور، در زمینه تحقق این امر اقدام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری مؤثر با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در راستای تحصیل دانشجویان غیرایرانی در رشته‌های تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه به تبیین اهداف ، سیاست ها ، ظرفیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در جامعه‌المصطفی نمایندگی گلستان پرداخت.

ایشان همچنین عنوان کردند : نمایندگی گلستان در آستانه برگزاری کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام معظم رهبری ، بعنوان میزبان و برگزارکننده پنجمین دوره از همه نهادهای علمی منجمله دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دعوت به همکاری می نماید.

گفتنی است در پایان این دیدار تفاهم‌نامه مشترکی بین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و جامعه‌المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان در ۷ ماده و در حوزه همکاری های فیمابین دو دانشگاه منعقد گردید.