سهیل اسعد در مراسم اختتامیه جشنواره شیخ طوسی تاکید کرد:

ضرورت ایجاد ساختار مناسب در عرصه جهاد تبیین

سهیل اسعد فعال رسانه ای و دانش آموخته المصطفی به عنوان یکی از سخنران ویژه اختتامیه جشنواره بین المللی شیخ طوسی با موضوع جهاد تبیین در عرصه بین الملل سخنرانی نمود.

وی جهاد تبیین و فعالیت فرهنگی را برای دانش آموختگان المصطفی از اولویت دوچندانی برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانات خود اشاره نمودند، برای پیمودن راه موفقیت برداشتن سه گام تشخیص هدف، انتخاب مسیر و مجاهدت برای تحقق این هدف ضروری است.

سهیل اسعد در ادامه فهم درست از جهاد تبیین را ضروری دانست و ابراز داشت: این مهم به مقدماتی نیاز دارد که کمتر پرداخته شده و یکی از این مقدمات ایمان و هجرت است. ما در مقدمه سازی جهاد تبیین که زمان مستعدسازی است، دچار افراط و تفریط هستیم.

وی ادامه داد:‌ مسئله بعدی ایجاد ساختار مناسب برای جهاد تبیین است. در فضای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای ما از ساختارهای کامل برای فعالیت فرهنگی برخوردار نیستیم. در بحث جهاد تبیین با پراکندگی فراوانی در فعالیت‌ها روبرو هستیم و این مسئله به کار ما ضربه وارد می‌کند.

دانش آموخته المصطفی در ادامه به بیان چند روایت در اهمیت جهاد تبیین پرداخت و برای طلاب جامعةالمصطفی در این مسیر آرزوی توفیق نمود.