نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی تاکید کرد:

رسالت المصطفی به عنوان کانون نشر گفتمان جهانی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در آیین اختتامیه جشنواره شیخ طوسی، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را تاسیس جامعةالمصطفی و تشکیل این جبهه عظیم فکری معرفتی و فرهنگی بین المللی خواند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه‌ای الهی دانست و گفت: با یک تحلیل ساده باید اذعان کرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(قدس سره) که تنها همراهی یک ملت فاقد هرگونه امکانات را همراه داشت، یک عنایت بزرگ الهی بود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه آن جز با الطاف الهی و هدایت‌های خردمندانه امام خمینی(قدس سره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ممکن نبود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، دشمنی مستکبران با انقلاب اسلامی را یک قانون طبیعی دانست و تصریح کرد:‌ایستادگی در برابر این خصومت‌ها نیاز به جهاد تبیین دارد و حرکت و تلاش شما در جهاد تبیین یک ضرورت حیاتی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف ابراز داشت: امروز دشمن با تمام قوا وارد شده است تا در یک جنگ ترکیبی، افکار و احساسات عمومی را نسبت به انقلاب اسلامی منحرف سازد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس وعده و سنت الهی آینده به جبهه حق تعلق دارد و جامعةالمصطفی به عنوان کانون نشر این گفتمان جهانی رسالت بزرگی برعهده دارد.