در دانشگاه مجازی المصطفی؛

برگزیدگان مسابقه بزرگ کتاب خوانی صعود ۴۰ ساله معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه بزرگ کتاب خوانی صعود 40 ساله در سالن جلسات دانشگاه مجازی با حضور مدیران ستادی جامعة المصطفی معرفی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ارجمندفر در این نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین و مدیران ستادی که در جلسه حضور داشتند طی گزارشی در خصوص برگزاری این مسابقه بزرگ گفت: جهاد تبیین یک ضرورت است و همه نهاد ها در تلاش باید باشند تا برکات و ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی را در ابعاد مختلف بیان نمایند.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین یک ضرورت قطعیه است که در برابر طوفان شبهات و دشمنی رسانه های معاند و پروپاگاندای غربی بایستی علمی و متقن پاسخگوی شبهاتی باشیم تا جلاد را به جای شهید و یا منجی تطهیر نکنند.

وی یادآور شد: بر اساس تاکید مکرر مقام معظم رهبری در بیاناتی چون افسران جنگ نرم، آتش به اختیار، تبیین و بصیرت افزایی و جهاد تبیین در خصوص روشن گری جامعه و حتی افکار بین المللی، دانشگاه مجازی المصطفی نیز با همکاری مدیریت های ستادی جامعةالمصطفی طرح مسابقه بزرگ صعود را برگزار نمود.

ریاست دانشگاه مجازی المصطفی ضمن اشاره به وظیفه جامعة المصطفی در تبیین دستاورد های نظام اسلامی خاطرنشان ساخت: برگزاری مسابقات آگاهی بخش و روشن گر و بیان حقایق و تبیین دستاورد های نظام و انقلاب اسلامی و امید بخشی به جامعه می تواند بخش مهمی از فضای مسمومی که در ماه های اخیر با اغتشاشات و فضای فتنه گون بر جامعه حاکم شده را مرتفع سازد.

 

مسابقه بزرگ کتاب خوانی صعود توسط اداره فرهنگی تربیتی دانشگاه مجازی و با همکاری مدیریت روابط عمومی دانشگاه و معاونت فرهنگی تربیتی و اداره کل توسعه منابع انسانی ستاد جامعه المصطفی در ایام دهه فجر شروع و تا پایان بهمن به صورت مجازی برگزار شد.

در این مسابقه تعداد ۱۰۴۷ نفر به صورت مجازی شرکت کردند که هر شرکت کننده ای می بایست ۲۵ سوال از مجموع ۳۰ سوال طرح شده از کتاب صعود ۴۰ ساله را پاسخ صحیح می داد. ۵۹۰ نفر از کل شرکت کنندگان حائز رتبه برگزیده شدند. این مسابقه به صورت مجازی بوده است و شرکت در این مسابقه جزو دوره بهسازی منابع انسانی محاسبه شده است.

در این مراسم به قید قرعه یکصد نفر انتخاب و جوایزی به این افراد اهدا خواهد شد.

نتایج و اسامی برندگان در تاریخ ۱۵ اسفند در اتوماسیون و صفحه برگزاری مسابقه اعلام خواهد شد.

 

 

عود