بازدید وزیر علوم از غرفه المصطفی در جشنواره جذب دانشجویان بین المللی

غرفه المصطفی در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۵۰ دانشگاه و شرکت جذب دانشجو در محوطه دانشگاه تربیت مدرس در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در حال برگزاری است، میزبان علاقه مندان است.

غرفه جامعه المصطفی در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین المللی میزبان دکتر زلفی گل، وزیر علوم و دکتر دانشجو، رییس دانشگاه تربیت مدرس بود.

غرفه جامعه المصطفی ضمن معرفی اجمالی این نهاد آموزشی در قالب تابلوهای اینفوگرافی، کلیپ و بروشورهای سه زبانه(فارسی،عربی،انگلیسی)، به ارائه برخی از دستاوردهای علمی پژوهشی از جمله آثار و‌ کتب ترجمه و تالیف شده توسط اعضای هیئت علمی و طلاب، آثار مرکز آموزش زبان فارسی، چکیده پایان نامه های طلاب به زبانهای فارسی عربی و انگلیسی، نشریات و فصلنامه های تخصصی پرداخته است.

همچنین در این نمایشگاه آموزش زبان فارسی به عنوان مزیت رقابتی المصطفی نسبت به سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی مورد استقبال بازدید کنندگان واقع شده است.

در حاشیه این نمایشگاه حجت الاسلام و المسلمین سیدحمیدرضا حقیقی، مدیرکل امور تحصیلی المصطفی با اشاره به برگزاری جشنواره انتخاب مرکز برتر در جذب دانشجوی بین المللی به همت وزارت علوم ابراز داشت: این جشنواره فرصتی را برای وزارت علوم پدید آورده است تا مراکز موفق در جذب دانشجوی بین المللی را مورد تکریم قرار دهد. با توجه به نقش ویژه جامعةالمصطفی در حوزه جذب دانشجوی بین الملل، با نظر وزارت علوم، المصطفی به عنوان یکی از داوران این جشنواره معرفی گردید.

وی اظهار داشت: این فرصت ظرفیت مناسبی را برای آشنایی دانشگاه های کشور با جامعةالمصطفی فراهم آورد و امیدواریم این جشنواره موجب گسترش همکاری ها میان جامعةالمصطفی العالمیه و دانشگاه های کشور در زمینه جذب دانشجوی بین الملل گردد.

گفتنی است دانشگاه های اصفهان، جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه صنعتی شریف، خوارزمی، فردوسی مشهد، علامه طباطبایی، سیستان و بلوچستان، شهید اشرفی اصفهانی، هدی، صنعت نفت، حضرت معصومه(سلام الله علیها)، علوم پزشکی اراک، دانشگاه سمنان، اهل بیت (علیهم السلام)، هنر تبریز، صنعتی سهند و … و برخی ار موسسات و شرکت ها از جمله موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دانشگاه بین المللی D-8، مرکز نوآوری و شتابدهی سامانه های هوشمند بدون سرنشین، شرکت طلوع سفیران نور، شرکت شکوه تمدن، جبال بارز ایران، جذب عصرایرسافام، دانابوم، راهیان دانش نیک، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، آسان تحصیل درنا، مبتکران اندیشه تسجیل، لسان مبین، جویندگان عصر آموزش، موسسه پیام آوران دانش مهام و موسسه جذب ایلیا در این جشنواره مشارکت دارند.