بازدید نماینده المصطفی در افغانستان از مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام)

در ادامه ی سلسله بازدیدهای حجت الاسلام والمسلمین دکتر ثابت نماینده جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان از مدارس علمیه، وی از مدرسه علمیه امام صادق(علیه السلام) واقع در جاده شهید مزاری بازدید به عمل آورد.

ابتدا مسؤولین مدرسه حجج اسلام آقایان زاهدی، مؤسس مدرسه و امام جمعه مصلی ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه) و آقای زکی مدیر مدرسه و استاد اعزامی و مدرس مدرسه استاد حسنی با اظهار خرسندی خیرمقدم گفته و با آرزوی توفیقات بیشتر الهی در باره وضعیت مدرسه توضیحاتی ارائه نمودند.

آقای زاهدی ضمن قدردانی از توجهات جمهوری اسلامی ایران بویژه مقام معظم رهبری به جامعه تشیع افغانستان از زحمات ریاست محترم نمایندگی جناب آقای دکتر ثابت تشکر نموده و جایگاه المصطفی العالمیه را در گسترش علم و دانش و تربیت طلاب مستعد و مفید ستود و خواهان همکاری مضاعف و به اندازه توان شان گردید.

اقای زکی با اشاره به شروع فعالیت مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) از سال ۱۳۹۷ خاطرنشان کرد این مدرسه به مدت دو سال با المصطفی همکاری دارد .

استاد حسنی هم در جلسه ابراز داشت: نگاه مدرسه علمیه بر دروس سنتی و طلبگی متمرکز هست و تلاش ها در مسیر احرای برنامه های المصطفی ادامه دارد.

نماینده المصطفی نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان المعظم، از زحمات مسؤولین و اساتید تشکر و قدردانی نموده و یادآور شد: نمایندگی المصطفی در افغانستان از زمان فعالیت، خدمات قابل توجهی انجام داده است که در سالهای اخیر به طور فزاینده ای گسترش داشته است؛ چه در بخش افزایش تعداد مدارس مرتبط و همکار و چه پیوسته و هم چنین پذیرش طلاب و جذب اساتید محترم به مدارس علمیه.

وی  فعالیت نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه را با هدف گسترش وحدت امت اسلامی و در مسیر رشد علمی مردم افغانستان دانسته و تاکید نمود: ما به اندازه توان از هیچگونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این دیدار صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ثابت از بخشهای مختلف مدرسه علمیه و کلاسهای درسی بازدید بعمل آورده و در جریان فعالیت طلاب مدرسه قرار گرفت.