جشن نیمه شعبان مجتمع آموزش عالی اصفهان

همزمان با دهه مهدویت و در ایام سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) مراسم جشنی با حضور جمعی از طلاب ، اساتید و پرسنل در حسینیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) نمایندگی اصفهان برگزار گردید.

در این مراسم آیت الله فخار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین سالروز ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه)، مطالبی را در خصوص صفات و القاب آن حضرت بیان داشت و اشاره نمود: یکی از القاب آن حضرت صاحب الزمان است و چون زمان تابع آن حضرت است و آن حضرت بر زمان اثر می گذارد به آن حضرت صاحب الزمان می گویند؛ ولی ما انسان ها بر خلاف آن حضرت تابع زمان هستیم و با گذر زمان پیر می شویم و زمان بر ما اثر می گذارد.

وی با اشاره به اینکه آن حضرت در هر زمان و مکان حضور دارند اظهار داشت: متاسفانه ما بدلیل اینکه غرق در معاصی هستیم ظهور آن حضرت را درک نمی کنیم .

در ادامه برنامه تعداد ۷ نفر از طلاب مجتمع آموزش عالی اصفهان با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهایی و با دستان آیت الله فخار مفتخر به تلبس به لباس مقدس سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) نائل گردیدند.

از دیگر برنامه های این مراسم مدیحه سرایی مداح اهلبیت جناب آقای محمد دَرّی در مدح و منقبت حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) و اجرای زیبای گروه سرود مرکز زبان فارسی نمایندگی بود. در پایان حضار محترم بر سر سفره اطعام مهدوی میهمان گردیدند.