اهدای ۱۲ کانکس از سوی جامعةالمصطفی به زلزله زدگان ترکیه+فیلم

در راستای ابراز همدردی با زلزله زدگان کشور برادر و همسایه ترکیه، ۱۲ عدد کانکس از طرف جامعه المصطفی العالمیه به ایشان اهداء گردید.

در پی وقوع حادثه تلخ و غمبار زلزله و نیز در راستای ابراز همدردی با ملت مصیبت دیده ترکیه، با بررسی هایی که توسط نمایندگی المصطفی در ترکیه انجام شد، بیشترین و مهمترین نیاز زلزله زدگان چادر یا کانکس بود.

بدین منظور با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، رئیس جامعةالمصطفی و پیگیری نماینده جامعه المصطفی العالمیه در کشور ترکیه، تعداد ۱۲ عدد کانکس برای زلزله زدگان ترکیه خریداری گردید و بعد از ثبت در سازمان حوادث غیر مترقبه ترکیه به زلزله زدگان تحویل داده شد.

گفتنی است ۶ کانکس با نظارت آقای ابراهیم کاناتلی، عالم منطقه و دانش آموخته المصطفی و علی یرال از علمای منطقه در استان حاطای ، ۲ کانکس در شهر کاهرامان ماراش با نظارت آقای موسی گونش و ۴ کانکس در شهر آدیامان با نظارت آقای حسین آلاگوز، عالم منطقه و دانش آموخته المصطفی و ابوذر دده تحویل زلزله زدگان گردید.

همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند “جمهوری اسلامی ایران و ترکیه دوستان دوران سخت یکدیگر هستند. ”

نماینده جامعةالمصطفی در ترکیه ضمن اعلام این خبر با ملت دوست و عزیز ترکیه در این حادثه ناگوار ابراز همدردی نمود و رحمت و مغفرت خداوند متعال را برای جان‌باختگان و نیز شفای عاجل برای مصدومان این حادثه و صبر و اجر برای بازماندگان و خسارت‌‌دیدگان را از درگاه خداوند منان مسألت کرد.