دیدار نماینده جامعةالمصطفی در خراسان با مدیر عامل موسسه بین المللی نورمبین

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان با مدیر عامل موسسه بین المللی نورمبین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح نماینده جامعةالمصطفی در خراسان با هدف برگزاری اولین دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری، با حجت الاسلام و المسلمين محمدی دوست مدیر عامل موسسه بین‌المللی نورمبین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که پیرامون ساماندهی طلاب منتخب حاضر در اردوی کارورزی تهران و قم برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین صالح از اهتمام این نمایندگی در برگزاری دوره های بعدی خبر داد و اظهار داشت: مناسب است که موسسه نورمبین پشتیبان طلاب در تاسیس مدارس عصری در کشور های خود باشند و این دوره های مدارس عصری در راستا و همسو با رسالت طلبگی است و تعلیم و تربیت به عنوان رکن اصلی مدیریت مدارس عصری همواره از اصلی ترین و مهم ترین برنامه ها است.

وی افزود: سطح پیشرفته دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری نیز همانند دوره مقدماتی از استقبال خوبی برخوردار بود و ۶۰ نفر از طلاب خواهر و برادر در این دوره حضور یافتند.

در ادامه آقای محمدی دوست نیز اظهار داشت: این موسسه به همراه سازمان بین المللی مدارس رستگاران در حمایت از برگزاری دوره های مدارس عصری و تاسیس مدارس جدید در کشورهای مختلف آمادگی دارد و در این راستا طلاب توانمند شناسایی و با برنامه ریزی های ویژه حمایت خواهند شد.

وی افزود: رویکرد جدید و کلان پروژه‌های نورمبین حمایت از عالمان و روحانیان فاضل است که در رأس مدرسه به عنوان مدیر و راهبر مدارس باشند و هدایت مدرسه را برعهده داشته باشند.

مدیر عامل موسسه بین المللی نورمبین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد از اهم برنامه های موسسه نورمبین است و ظرفیت خوب المصطفی و همکاری خوب ما زمینه‌ساز رشد دو مجموعه خواهد بود.