به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی صورت پذیرفت

افتتاح غرفه “کافه کتاب” در انتشارات نمایندگی المصطفی در خراسان

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی و در راستای اعتلای فرهنگ مطالعه و حمایت از نویسندگان  اهل‌قلم، غرفه “کافه کتاب” با محوریت تشکل اهل‌قلم طلاب نمایندگی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عبادی معاون پژوهشی جامعةالمصطفی(ص) و در محیط انتشارات نمایندگی المصطفی(ص) در خراسان  افتتاح شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی در آیین […]

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی و در راستای اعتلای فرهنگ مطالعه و حمایت از نویسندگان  اهل‌قلم، غرفه “کافه کتاب” با محوریت تشکل اهل‌قلم طلاب نمایندگی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عبادی معاون پژوهشی جامعةالمصطفی(ص) و در محیط انتشارات نمایندگی المصطفی(ص) در خراسان  افتتاح شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی در آیین افتتاحیه غرفه کافه کتاب نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان، ضمن تقدیر از ایجاد چنین پاتوقی برای نویسندگان تصریح کرد: دعوت از صاحب‌نظران و حضور مؤلفان شاخص برای معرفی آثارشان می‌تواند در معرفی و اعتلای این غرفه بسیار اثرگذار باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صالح نیز در بخشی از این مراسم اظهار داشت: بهره‌مندی از حضور ۷۰ طلبه نویسنده و قریب به ۲۰۰ جلد کتاب در نمایندگی المصطفی در خراسان، حمایت از طلاب نویسنده و اهل‌قلم به‌عنوان یک رسالت ذاتی و اعلام آمادگی تشکل اهل‌قلم برای اداره خودگردان این غرفه، انگیزه‌های کافی را برای راه‌اندازی این غرفه ایجاد نمود.

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان افزود: امیدواریم که این مکان به‌عنوان پاتوقی دلچسب برای اهالی قلم، نویسندگان و علاقه‌مندان به نوشتن و نگارش، ضمن معرفی آثار طلاب، ماهانه میزبان حداقل یک جلسه نقد محتوای کتاب از سوی مسئولان تشکل اهل‌قلم باشد.