درس اخلاق مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی

به همت معاونت فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی، درس اخلاق توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر ساجد رئیس این مجتمع با حضور طلاب، اساتید و کارکنان برگزار گردید.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به مسئله فرج و مهدویت اشاره کرد و گفت: تمام ادیان بر مصلح آخر معتقدند و اعتقاد دارند که شخصی می آید و دنیا را پر از عدل و داد می کند و عالم آماده ظهور است به شرطی سربازان خوبی برای ایشان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ساجد در خصوص انتظار مهدی موعود اشاره داشت: منتظر واقعی کسی است که پا به رکاب ایشان باشد، انتظار واقعی این است که طلبه از فرصت های پیش رویش نهایت استفاده را ببرد و آن وقت لحظه لحظه عمر طلبه عبادت محسوب خواهد شد.

رئیس مجتمع زبان و فرهنگ ضمن توصیه طلاب به درس و تهذیب و خودسازی، فرمودند: طلبه باید به شبهات روز پاسخ دهد و این امور مورد توقع صاحب الزمان است. ما در دنیا مرجع تقلید و مجتهد می خواهیم و کل دنیا منتظر گفتمان اسلامی است.

وی در ادامه به اهمیت زبان آموزی اشاره کرد و گفت: طلبه باید غالب زبانهای مختلف را یاد بگیرد و باید در کنار تحصیل درس و مباحث علمی، زبان را هم پیش برد. انتظار فرج یعنی همین که خود را مسلح کنیم و یکی از راههای مسلح شدن، یادگیری زبان است.

حجت الاسلام والمسلمین ساجد در خصوص اهمیت استفاده از فضای مجازی نیز یادآور شدند: در فضای مجازی هر طلبه ای باید برنامه ای مفصل داشته باشد و باید خود را مجهز به مسایل روز کند. فرصت آماده و محدود است و باید از این فرصت استفاده کرد و ان شاء الله امام زمان خودش هم کمک خواهد کرد