در جامعه المصطفی نمایندگی گلستان برگزار شد:

درس اخلاق نمایندگی گلستان ویژه کارکنان و اساتید

درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین قاضوی ویژه کارکنان و اساتید در جامعه المصطفی نمایندگی گلستان با برگزار شد.

وی در این جلسه درس اخلاق نمایندگی گلستان ضمن تبریک ایام موفورالسرور ماه شعبان المعظم و نیز تبریک پیشاپیش حلول رمضان الکریم و آغاز سال نو و بهار طبیعت ، با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران نمایندگی گلستان به طرح بحثی با عنوان “الطاف الهی” پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین قاضوی خدمت در جامعه المصطفی را از مهمترین الطاف خدا بر کارگزاران دانست و افزود : خدماتی که در این نهاد مقدس به طلاب علوم دینی ارائه می کنیم باقیات الصالحات کارکنان و زمینه ساز ارضا حس میل به جاودانگی خواهد بود.

رئیس مرکز امور خانواده های المصطفی در ادامه و باستناد فرمایش نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) به نشانه های لطف و عنایات خداوند به بندگان اشاره کرد و اظهار داشت: از نشانه های لطف خدا آن است که خداوند با فراهم ساختن یک زمینه خوب برای انجام عملی صالح، او را قبل از مرگش پاکیزه و مطهر می گرداند.

وی افزود: از دیگر نشانه های لطف خدا آن است که خداوند با لطف بی منتهای خود بنده را به عیوبش واقف می گرداند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضوی رویای صادقه و الهامات و اشراقات قلبی را دیگر نشانه لطف الهی بر بندگان دانست و عنوان کرد : خداوند در خواب به بنده بشارت می دهد که چطور بنده ای است !

وی در پایان جلسه درس اخلاق نمایندگی گلستان خاطرنشان کرد: آخرین نشانه از نشانه های لطف خدا آن است که خداوند او را خیر خواه مردم قرار می دهد تا بار از روی دوش دیگران بردارد و مصداق “وَ اَجْرِ لِلنّاسِ عَلى يَدِىَ الْخَيْرَ” گردد.