بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عباسی از مدرسه عالی بنت المصطفی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عباسی در سفر به اصفهان با حضور در واحد خواهران نمایندگی جامعةالمصطفی از فعالیت‌های ارزشمند المصطفائیان تقدیر نمود و با اشاره به مشکلات زیادی که تمدن مادی برای جامعه بشری رقم زده است، اظهار داشت: در تمدن مادی به دلیل نگاه فردگرایانه و لذت‌گرایانه، انسان مطلوب کسی است که تنها به فکر منافع خویش باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عباسی در سفر به اصفهان با حضور در واحد خواهران نمایندگی جامعةالمصطفی از فعالیت‌های ارزشمند المصطفائیان تقدیر نمود و با اشاره به مشکلات زیادی که تمدن مادی برای جامعه بشری رقم زده است، اظهار داشت: در تمدن مادی به دلیل نگاه فردگرایانه و لذت‌گرایانه، انسان مطلوب کسی است که تنها به فکر منافع خویش باشد. نمود این دیدگاه در عرصه بین‌الملل تسلط استعمار و بی‌عدالتی در نقاط مختلف دنیا و رنگ باختن اخلاق دینی را به دنبال داشته است.

وی مسئله خانواده و زنان را یکی از برجسته‌ترین موضوعات ظلم تمدن مادی غرب به بشریت دانست و اذعان داشت: ‌ نگاه تهاجمی و سلطه‌جویانه در تمام ابعاد این تمدن مادی در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و به‌ویژه عرصه بانوان وجود دارد؛ تاحدی‌که انسان‌های اندیشمند و دلسوز بشریت نسبت به این موضوع ابراز نگرانی می‌کنند.

رئیس جامعةالمصطفی، انقلاب اسلامی را پدیده‌ای جدید با آرمان‌هایی بلند برای جامعه بشری توصیف کرد و یادآور شد: قطعاً یکی از رسالت‌های انقلاب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی، توجه به مسئله بانوان و ارائه یک الگوی جدید از زن و خانواده است .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عباسی در بخش پایانی سخنان خود ارائه الگویی موفق از زن مسلمان فرهیخته و درعین‌حال کارآمد، توانمند و نقش‌آفرین در عرصه اجتماعی را از رسالت‌های افتخارآفرین جامعةالمصطفی برشمرد و خاطرنشان ساخت: ارائه الگوهای موفق نقش‌آفرین و رسالت‌مدار، یکی از مأموریت‌های مهم و تمدنی انقلاب اسلامی است؛ لذا مجموعه جامعةالمصطفی نقش بایسته‌ای در تحقق آرمان‌های الهی بر عهده دارد.