استقبال از حافظ برگزیده مسابقات بین‌المللی قرآن و حدیث ساحل عاج

مراسم استقبال از حافظ برگزیده مسابقات بین‌المللی قرآن و حدیث ساحل عاج در نمایندگی منطقه‌ای جامعة المصطفی العالمية در سنگال برگزار گردید.

صبح روز دوشنبه هفتم فروردین ماه جاری با حضور جمعی از طلاب و استادان به همراه معاونان و مدیران نمایندگی المصطفی در سنگال، از حافظ برگزیده مسابقات اخیر قرآن کریم در کشور ساحل عاج استقبال و قدردانی شد.

“بوبکر صو” از طلاب سال سوم نمایندگی جامعةالمصطفی در سنگال، که به عنوان نماینده این کشور به مسابقات قرآن و حدیث ساحل عاج به ابیجان اعزام شده بود، در این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه دوم در رشته حفظ کل قرآن کریم گردید.

در این آیین “بوبکر صو” حافظ ممتاز قرآن کریم ضمن سپاسگزاری و قدردانی از استقبال کنندگان خود، با بیان گزارش کوتاهی از فرایند حضور خود در مسابقات یادشده، از مدیران نمایندگی منطقه‌ای جامعه المصطفی در سنگال و ساحل عاج به خاطر ایجاد فرصت شرکت در این مسابقات تشکر و تقدیر نمود.

همچنین چند تن از استادان و نمایندگان طلاب در سخنانی با بیان آثار حفظ و موانست با قرآن کریم بر طلاب جوان، موفقیت این حافظ برگزیده سنگالی در کسب عنوان دوم مسابقات یادشده را به وی تبریک گفتند.