دیدار رئیس نمایندگی المصطفی در افغانستان با شخصیتها و علمای افغانستان

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ثابت در آستانه میلاد کریم اهل البیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با آیت الله صالحی مدرس رئیس شورای علمای شیعه افغانستان در مدرسه علمیه رسالت دیدار کرد.

در این دیدار، آیت الله صالحی ضمن استقبال صمیمیانه و خوش امد گویی، حلول ماه مبارک رمضان الکریم و سال نو و میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک و از حضور ریاست نمایندگی المصطفی و زحمات وی تقدیر و تشکر نمود و از برگزاری موفقیت آمیز همایش بین المللی زندگی معنوی در اندیشه اسلامی در کابل قدردانی داشته و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران توسط المصطفی در سایر کشورها را بیشتر از دیگر نهادهای ایران دانست.
در ادامه وی پیشنهاداتی را در زمینه‌های مختلف از جمله، برگزاری همایش‌ها، جذب طلاب، نقشه راه اقتصادی شورای علمای شیعه افغانستان، تلاش مشترک با شورای مدیریت حوزه های علمیه افغانستان و هم چنین تقریب مذاهب اسلامی با ایجاد کمسیون مربوطه ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام دکتر ثابت رئیس نمایندگی المصطفی در افغانستان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) و سال نو با اشاره به فعالیت‌های جامعه المصطفی ابراز داشت: در سال گذشته برنامه های متعددی  در حوزه‌ها و مدارس علمیه توسط جامعه المصطفی برگزار شد که افزایش تعداد مدرسه همکار و پیوسته به ۱۰۵ و طلاب به ۳۸۰۰ و شرکت حدود ۲۸۰۰ نفر در مصاحبه و سفرهای ولایتی به نقاط مختلف و حرکت پرشتاب علمی در بخش پژوهش و چاپ نشریات و برگزاری همایش بین المللی و حضور پررنگ در جشنواره بین المللی شیخ طوسی در بخش حوزوی با همکاری مدیران و علما و همکاران از جمله ی فعالیت های انجام شده می باشد و امیدواریم که در سال جاری بتوانیم پیشرفت بیشتر و بهتری هم از نظر کمی و هم کیفی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ثابت حمایت های رئیس جامعه المصطفی از نمایندگی افغانستان را عامل مهمی در زمینه کسب موفقیتها دانست.

وی با بیان این نکته که غیر از افغانستانی ها هیچ کس دیگری افغانستان را نمی سازد بر تداوم حضور و ارایه خدمات فارغ التحصیلان المصطفی به ملت و کشور افغانستان تاکید کردند.

در پایان این دیدار، تعدادی از منشورات نمایندگی المصطفی افغانستان توسط دکتر ثابت به آیت الله صالحی مدرس اهدا شد.