بازدید هیئت رئیسه از غرفه جامعةالمصطفی در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی به همراه هیئت رئیسه جامعةالمصطفی العالمیه، ضمن حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از غرفه المصطفی در بخش بین الملل این نمایشگاه بازدید کردند.

در این بازدید هیئت رئیسه المصطفی ضمن بازدید از آخرین دستاوردها و فعالیت های جامعةالمصطفی در حوزه قرآن کریم، به گفت وگو با طلاب بین الملل حاضر در غرفه المصطفی نیز پرداختند.

شایان ذکر است بخش بین الملل سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور فرهنگی و دینی موریتانی و وزیر فرهنگ و گردشگری نیجر عصر روز دوشنبه ۱۴ فروردین در مصلی امام خمینی(قدس سره) تهران آغاز به کار کرد.

علاوه بر ارائه آثار فاخر قرانی المصطفی در این نمایشگاه، روزانه شماری از طلاب بین الملل با حضور در بخش ترویجی غرفه المصطفی به تشریح فعالیت‌های قرآنی تشکل و کشور خود برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه می پردازند.

همچنین هر شب استادانی از جامعةالمصطفی در نمایشگاه حضور یافته و علاوه بر تبیین دستاوردهای علمی المصطفی در حوزه قرآن کریم و احادیث اهل بیت(علیهم السلام) به بازدیدکنندگان، اقدام به برگزاری نشست‌های علمی می‌نمایند .

در کنار این نشست‌های علمی، بخشی به نشست‌های علمی طلاب و دانش آموختگان در حوزه مطالعات میان‌رشته ای قرآن و علم اختصاص یافته است که هر شب یکی از طلاب دستاورد رساله خود را تبیین می کنند.