پیام رئیس المصطفی به دانش آموختگان نمایندگی سریلانکا

به مناسبت برگزاری مراسم جشن دانش آموختگی شماری از طلاب و دانش پژوهان نمایندگی جامعةالمصطفی در سریلانکا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی پیامی خطاب به این مراسم صادر نمود.

متن پیام رئیس جامعةالمصطفی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به همه عزیزان حاضر در جلسه، دانش‌پژوهان، اساتید و مسئولان و میهمانان گرامی عرض سلام و ادب و احترام دارم و از برگزارکنندگان محترم تشکر می‌کنم.

امروز مفتخریم که جشن دانش‌آموختگی تعدادی از فارغ التحصیلان این مجموعه را برگزار می‌نماییم و شما دانش آموختگان عزیز به عنوان پرچمداران معنویت و عدالت و ایمان عملا وارد عرصه خدمت به جامعه می‌شوید. تلاش المصطفی همواره بر این بوده و هست تا دانش آموختگانی
تربیت کند که به عنوان الگوهای اخلاقی و رفتاری در میان مردم خویش بدرخشند. دانش‌آموختگان المصطفی به‌عنوان صاحبان اندیشه‌های متعالی و انگیزه‌های الهی می‌بایست مظهر فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه خویش بلکه جامعه جهانی باشند؛ زیرا محور «تعلیم و تزکیه» المصطفی در همه اقطار عالم، معارف عقلانی و والای الهی با خاستگاه «قرآن و عترت» است.

شما عزیزان که مقطعی از مقاطع آموزشی را به پایان رسانده‌اید می‌بایست تلاش کنید تا پس از فارغ التحصیلی، هم چنان گام‌های بلندی در تعالی علمی و عملی خویش بردارید و هرگز از تعلیم و تزکیه دست برندارید و شعار خویش را «اطلبوالعلم من المهد الی اللحد» قرار دهید.

در پایان از همه دست اندرکاران این حرکت عظیم علمی و تربیتی به ویژه مدیران و اساتید و بالخصوص از دانش‌آموختگان محترم که با تلاش فراوان مدارج علمی را طی نموده و آماده خدمت به جامعه هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند منان توفیق همگان را مسألت دارم.

علی عباسی