جشن میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) در نمایندگی سوریه

همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل البیت، سبط اکبر، حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) طی مراسم جشنی به همین مناسبت از برگزیدگان سوری جشنواره شیخ طوسی در حوزه امام خمینی(قدس سره) نمایندگی سوریه تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم که با استقبال استادان و طلاب برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید یکی از مداحان خاندان عصمت و طهارت به مدیحه سرایی پرداخت و در ادامه حجت الاسلام شیخ محمد حسین خلیق از استادان حوزه طی سخنانی به گوشه ایی از فضائل و مناقب حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) اشاره کرد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر شیخ احمد آل سلیمان؛ معاون پژوهش نمایندگی، به معرفی جشنواره بین المللی شیخ طوسی پرداخت و ضمن تشکر از دست اندرکاران و تبریک به افراد برگزیده نمایندگی، استادان و طلاب را به شرکت فعال تر در دوره های بعدی این جشنواره فرا خواند. در پایان این مراسم از برگزیدگان سوری این جشنواره، تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی، ده اثر از آثار استادان و طلاب برادر و خواهر نمایندگی سوریه ؛ شامل شش مقاله علمی پژوهشی منتشر شده و چهار رساله کارشناسی ارشد، حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر شناخته شد.