جشن میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) در نمایندگی افغانستان

جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در نمایندگی جامعه المصطفی – افغانستان با حضور همکاران، اساتید و خانواده های ایشان پس از ضیافت افطار برگزار شد.

برنامه جشن با اقامه نماز جماعت آغاز شد و کارمندان و خانواده های ایشان پس از صرف افطاری بر سر سفره افطاری کریمانه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در سالن همایش های نمایندگی حضور یافتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری جوان افغانستان آقای سید شریف احمدی آغاز و پس از آن مداح اهل بیت آقای سید عبدالله بلخی به منقبت خوانی پرداخت.

در ادامه برنامه خانم زهرا فایق دختر نونهال یکی از کارمندان دانشگاه دکلمه ای را ارائه نمود.

اجرای سرگرمی از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط آقای نعمت الله نادری اجرا شد و حاجی مختار سخا از شاعران افغانستان سروده ای را در فضیلت امام حسن مجتبی (علیه السلام) ارایه نمود.

آقای علی سینا سبحانی از طلاب جوان به مداحی و سرودخوانی پرداخت.

پایان بخش این برنامه سخنرانی حجت الاسلام ثابت رئیس نمایندگی جامعه المصطفی افغانستان بود.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت: دانشگاه و نمایندگی المصطفی در افغانستان که توانسته به موفقیت در ارایه فعالیت های چشمگیر دست یابد، این موضوع را مرهون همراهی، صبر و شکیبایی خانواده های کارمندان همکار خویش هستیم و از آنان تشکر می نمائیم.

نماینده المصطفی ضمن خوانش روایتی از امام حسن مجتبی (علیه السلام) خلق نیکو و خوش رفتاری در تمام ابعاد زندگی را از جمله ویژگی های اخلاقی دانست که در سیره اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه امام مجتبی (علیه السلام) جریان داشته است.

شایان ذکر است در پایان مراسم با قید قرعه به تعدادی از خانواده همکاران هدایایی اعطا شد.

جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در افغانستان