برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد احمد شحات

محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد احمد شحات از کشور مصر به همت نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان برگزار گردید.

همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت(علیه السلام) و در آستانه روز قدس محفل انس با قرآن کریم و نشست علمی با موضوع فروپاشی نظام سلطه و ایجاد نظم جدید جهانی با تأکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران با تلاوت قاریان ممتاز بین المللی استاد احمد شحات از کشور مصر و استاد سیدمرتضی علوی از کشور افغانستان، سخنرانی استاد دکتر جواد منصوری و با حضور حجه الاسلام و المسلمین محمدرضا صالح رییس نمایندگی المصطفی در خراسان در سالن اجتماعات نمایندگی المصطفی در خراسان برگزار شد.

در این محفل دکتر منصوری ادامه داد: انقلاب اسلامی یک اتفاق عادی از نوع اتفاقات دیگر دنیا نیست بلکه یک اتفاق الهی است و تا مادامی که مردم قدر این انقلاب را بدانند و ما به وظایف، رسالت و مسئولیت‌های خود عمل کنیم آن را درک و برای آن خدمت کنند این انقلاب ماندگار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این روزها نیز وضعیت انقلاب، خاورمیانه و دنیا را می‌بینیم و از طرفی نیز شاهد تغییرات بزرگی هم هستیم، به گونه‌ای که بسیاری از فرهنگ‌ها، فلسفه‌ها، جریان‌ها، گروه‌ها و مکتب‌هایی که پیش از انقلاب اسلامی در دنیا شهرت داشتند امروز دیگر شهرت گذشته را ندارند و ما شاهد هستیم که کمونیزم، سوسیالیسم و…. نابود شده‌اند.

وی با بیان اینکه ما در حال ورود به یک دورانی از تاریخ بشریت هستیم که با دوران گذشته کاملا متفاوت است، تصریح کرد: در واقع انقلاب اسلامی آغاز گر این دوران شد و خداوند امام را برای تغییر مسیر تاریخ بشریت، هدایت کرد و این کار امروز هم با اینکه امام حضور ندارند، در حال رخ دادن است و مسیر خود را طی می‌کند.

دکتر منصوری افزود: دشمن برای ۱۰ سال آینده نظام و انقلاب برنامه‌های مختلفی طراحی کرده و بر اساس نیازهایی که ایجاد خواهد شد برنامه‌ریزی نموده است و ما باید خود را برای مقابله با این جریانات آماده کنیم.

گفتنی است در پایان این محفل نیز از برترین های نخستین مرحله اولین رویداد کتابخوانی منظومه تقدیر شد.