سخنرانی استاندار همدان در اختتامیه کنفرانس بین المللی انسان شناسی از دیدگاه ابن سینا

در سال های پس از انقلاب اسلامی و با تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقداماتی در شورای عالی فرهنگی صورت گرفته است اما این اقدامات به تنهایی کافی نیست/ از جوامع علمی انتظار داریم تلاش کنند تا هرچه بیشتر این دانشمند به جهانیان معرقی شود و ما باید معرفت و جایگاه بزرگ ایشان را تکریم کنیم.

کنفرانس علمی بین المللی انسان شناسی از دیدگاه ابن سینا، به همت جامعةالمصطفی العالمیه و بنیاد ابن سینا شناسی، صبح امروز با سخنرانی استاندار همدان ادامه یافت.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، در این کنفرانس علمی که در همدان برگزار می شود، آقای قاسمی فرزاد ابراز داشت: امروز گرد هم آمدیم تا در مورد انسان بزرگی که تفکر وی بر مبنای خرد بود سخن گوییم. کسی که ماندگاری بیش از ۱۰۰ سال وی به جهت خردورزی و مباحث عقلانی بود و افتخار داریم یکی از بزرگان و دانشمندانی که خدمت بزرگی به علم و انسانیت نمود، در دیار ما آرمیده است.

وی ادامه داد: در سال های پس از انقلاب اسلامی و با تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقداماتی در شورای عالی فرهنگی صورت گرفته است اما این اقدامات به تنهایی کافی نیست.  بنیاد بوعلی شناسی سالایان متمادی در شناخت آثار و افکار وی تلاش می کند و اکر امروز شاهد این جلسات هستیم، مرهون تلاش های این بنیاد است.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: از جوامع علمی انتظار داریم تلاش کنند تا هرچه بیشتر این دانشمند به جهانیان معرقی شود و ما باید معرفت و جایگاه بزرگ ایشان را تکریم کنیم.