به همت نمایندگی المصطفی در هند برگزار شد:

وبینار بین المللی «روز قدس، اهمیت و ضرورت»

به همت نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه، دهلی نو هندوستان وبینار بین المللی روز قدس، اهمیت و ضرورت برگزار شد.

در این وبینار شخصیت های برجسته علمی و دانشگاهی جهان اسلام همچون حجت الاسلام والمسلمین سید عدیل رضا عابدی، امام جمعه دارالسلام، تانزانیا و حجت الاسلام والمسلمین آقای مشرف حسین، امام جمعه موانزا، آفریقا و حجت الاسلام والمسلمین آقای سید تقی آقا عابدی، مجلس علمای هند، حیدرآباد هندوستان، و نیز با حضور شخصیات برجسته علمی و دانشگاهی هندوستان از جمله پرفسور جناب آقای اخترالواسع، سابق پرفسور دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه، دهلی نو، و نیز پرفسور دکتر آقای یوسف امین، سابق پرفسور دانشگاه اسلامی علیگر و…حضور داشتند.

سخنرانان در این وبینار با محورهای مختلف همچون ۱. اهمیت روزقدس در جهان اسلام. ۲.روزقدس محور انسجام مسلمانان. ۳.روزقدس، روز همبستگی با مسلمانان مظلوم فلسطین، به سخنرانی پرداختند و برای بازیابی و آزادی بیت المقدس قبله اول مسلمین و آزادی مردم فلسطین از خداوند متعال دعا کردند و از روح مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) که با نگاه دوراندیش خود جمعه آخر ماه رمضان المبارک را برای هدف مهم برگزید و آن را روز فریاد زدن مظلومان عالم بر سر ظالمان و مستکبران قرار داد، تشکر و قدردانی کردند.

سخنرانان در این مراسم از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که همواره حامی و پشتیبان مظلومان و دشمن ظالمین و مستکبران است، تقدیر به عمل آوردند.

در بخش شعر خوانی آقای دکتر سید سرورعباس نقوی اشعاری را در خصوص پیروزی فلسطین و نابودی ظلم و استکبار سرود.