گزارشی از ویژه برنامه روز قدس نمایندگی سریلانکا

به مناسبت روز جهانی قدس، مراسم فرهنگی و اجتماعی توسط امور فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه منبع الهدی نمایندگی المصطفی در سریلانکا برگزار شد.

در ابتدا مجری این مراسم آقای منصف علی، دانش‌پژوه دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی المصطفی به معرفی کوتاهی مربوط به روز جهانی قدس و اهمیت این روز پرداخت.

سخنرانی افتتاحیه مراسم توسط آقای محمد مروان باوا، مدیر حوزه علمیه منبع الهدی و مسئول امور آموزشی و پژوهشی نمایندگی المصطفی در سریلانکا ارائه شد.

وی در سخنرانی خود به اهمیت روز جهانی قدس پرداخته و به حاضرین این مراسم خوشامد گفت.

سخنرانی ویژه توسط آقای عبدالله ایراد شد که وی در سخنرانی خود به اهمیت روز قدس، مسجد الاقصی و جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینی ها پرداخت.

در ادامه شعر ویژه‌ای در مورد روز جهانی قدس و بیت المقدس توسط آقای مولوی حنان منبعی، دانش آموخته منبع الهدی و یکی از پیروان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) منطقه ایراوور خوانده شد.

سخنرانی اصلی توسط آقای مولانا سید مرزوم، حقوقدان و رئیس انجم دانشمند ستی لبی کلمبو ایراد شد.

وی در سخنرانی خود به اهمیت روز جهانی قدس، وقایای مهم در تاریخ فلسطین، امام خمینی(قدس سره) و استقلال فلسطین و وظایف امروز مسلمانان نسبت به این وقایع پرداخت.

در پایان مراسم، آقای مولوی ابوالحسن منبعی، معاون هیئت امنای مدرسه از حاضرین و آنهایی که برای برگزاری این مراسم همکاری کرده بودند، تشکر نمود.