گرامیداشت مقام معلم در پیش دبستانی قرآنی توحید

دوازدهم اردیبهشت یادآور شکوه وعظمت زنان ومردانی است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم وتربیت زیباترین جلوه های عشق وایثار را به نمایش گذاشتند . روزمعلم روز بزرگداشت سنت های پسندیده خدا و تعظیم علم و عالم است.

در سالروز شهادت دانشمند فقید، استاد شهید مرتضی مطهری، ضمن گرامیداشت آن عزیز سفر کرده و پاسداشت مقام شامخ معلم و به منظور تقدیر از معلمین پیش دبستانی قرآنی توحید از مدارس تابعه معاونت آموزش مرکز امور خانواده های جامعه المصطفی العالمیه، مراسمی در روز سه شنبه مورخ با حضور آقای متولی، معاون آموزش مرکز امور خانواده ها و حجت الاسلام و المسلمین حسینی و جناب آقای بیگدلی در پیش دبستانی قرآنی توحید برگزار شد.

این مراسم با شکوه در فضایی کاملا صمیمی با همراهی میهمانان، همکاران و دانش آموزان برگزار گردید.

زینت بخش این مراسم تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی بود. مراسم با خواندن سرود های زیبا به زبان انگلیسی و فارسی توسط دانش آموزان و همچنین خواندن دل نوشته و دکلمه در پاسداشت مقام والای معلم و مقام معظم رهبر انقلاب اسلامی(حفظه الله) ادامه پیدا کرد.

سپس آقای متولی پیرامون نقش و جایگاه والای معلم سخنانی را بیان نمود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید استاد مطهری این روز را به همه معلمان مخصوصا همکاران مجموعه تبریک گفت.

در پایان مراسم به همکاران لوح تقدیر اهدا شد و همچنین با تقدیم هدیه از طرف همکاران، از سرکار خانم رضوی مدیر پیش دبستانی  قدردانی بعمل آمد.