مراسم گرامیداشت روز معلم در دبستان قرآنی پسرانه هجرت

مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان در دبستان قرآنی پسرانه هجرت از مدارس تابعه معاونت آموزش مرکز امور خانواده های جامعه المصطفی العالمیه برگزار گردید.

این مراسم باحضور آقای متولی معاون آموزش امورخانواده های جامعه المصطفی و تعدادی از مدیران فرهنگی استان و شهرستان قم و حجت الاسلام صانعی رئیس اداره مدارس عصری برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از قران کریم توسط استاد احدی سپس سرودجمهوری اسلامی نواخته و به پرچم جمهوری اسلامی ایران ادای احترام شد و پس از آن گروه سرود دانش آموزی مدرسه به اجرای سرود “شهید مطهر” پرداختند واجرای سرود “سلام معلم” توسط گروه سرود ابناء الزهراء(سلام الله علیها) آموزشگاه وهم خوانی از دیگر برنامه ها بود.

در آغاز مراسم آقای متولی ضمن عرض خوش آمدگویی به شرکت کنندگان این مراسم، روز معلم را به فرهنگیان ومعلمین تبریک و تهنیت گفت و به بیان نقش معلمان در پرورش وتربیت فرزندان طلاب به عنوان سفیران انقلاب اسلامی اشاره کرد و از معلمان درخواست کرد که نسبت به تهذیب و ارتقای علمی این دانش آموزان که امانت های الهی هستند اهتمام مضاعفی داشته باشند.

در ادامه آقای حق شناس ضمن عرض تبریک روز معلم به بیان نقش وجایگاه معلم در هدایت جامعه وتربیت آینده سازان جامعه اسلامی پرداخت.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از معلمان این آموزشگاه با اهدای هدیه تقدیر و تشکر گردید.