با حضور قائم‌مقام رئیس جامعةالمصطفی؛

رئیس جدید مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی(مدرسه المهدی) معرفی شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خالق پور، قائم‌مقام رئیس جامعةالمصطفی، در آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی، ضمن تقدیر از تلاش‌های وافر حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی در ارتقاء فعالیت‌های این مجموعه، خاطرنشان ساخت: جامعةالمصطفی همواره قدردان عزیزانی است که منشأ برکات فراوانی بوده از حداقل‌ها، حداکثر بهره‌وری را رقم زدند. وی به‌کارگیری خالصانه ظرفیت‌ها در […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خالق پور، قائم‌مقام رئیس جامعةالمصطفی، در آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی، ضمن تقدیر از تلاش‌های وافر حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی در ارتقاء فعالیت‌های این مجموعه، خاطرنشان ساخت: جامعةالمصطفی همواره قدردان عزیزانی است که منشأ برکات فراوانی بوده از حداقل‌ها، حداکثر بهره‌وری را رقم زدند.

وی به‌کارگیری خالصانه ظرفیت‌ها در مسیر خدمت به دین را موهبتی الهی توصیف نمود و ضمن تقدیر از ویژگی‌های شخصیت کار محور و مسئولیت مدار حجت‌الاسلام محسنی، اظهار داشت: حضور حجت‌الاسلام محسنی در منطقه آسیای مرکزی قطعاً مؤثر بوده، موفق‌تر، دقیق‌تر و کارشناسانه‌تر در مسیر عمل به رسالت الهی المصطفی گام بر خواهند داشت.

قائم‌مقام رئیس جامعةالمصطفی جامعیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفورایی و بعد مشاوره و ظرفیت ایشان در کشف استعدادها را موردتوجه قرارداد و اذعان داشت: شناسایی، سازمان‌دهی، جهت‌دهی و فعال‌سازی و بهره‌برداری از ظرفیت طلاب و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نیازمند تقویت است.

وی بر اهمیت بازخوانی جایگاه مجموعه المهدی و نسبت آن با دیگر مجموعه‌های جامعةالمصطفی تأکید نمود و ابراز داشت: مدیر مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی باید نیازهای صفوف المصطفی را به لحاظ تربیتی، آموزشی و پژوهشی احصا نموده، دوره‌های آموزشی را ناظر به نیازسنجی‌ها تنظیم، تدوین و ارائه نماید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خالق پور قدرت برقراری ارتباط طلاب با اساتید را بسیار مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: روحیه همراهی، همدلی و پیگیری فعالیت‌های گروهی طلاب جامعة المصطفی باید در مجموعه المهدی پایه‌ریزی گردد.

قائم‌مقام رئیس جامعةالمصطفی ارتقاء بهره‌وری ناظر به‌روزرسانی نیازها، ظرفیت سنجی‌ها  و استعدادیابی‌ها را حائز اهمیت توصیف نمود و یادآور شد: مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی به‌عنوان مجموعه ثقل زبان فارسی در جامعةالمصطفی می‌تواند، نقش حلقه وصل میان مجموعه‌های جامعه المصطفی را ایفا نماید.

وی بابیان این‌که بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل در جامعه المصطفی از پیش‌نیازهای برداشتن گام‌های استوار و بلند در عرصه بین‌الملل است، خاطرنشان ساخت: این‌که طلبه با پرونده جامع مبتنی بر ویژگی‌های شخصیتی، استعدادیابی‌های علمی و ظرفیت سنجی‌ها وارد میدان کسب معارف دینی شود، از اهداف متعالی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خالق پور ضمن تأکید بر این‌که هدایت و جهت‌دهی بر اساس ظرفیت‌ها، علایق و استعدادها باید در فرایند آموزشی مجموعه المهدی اشراب گردد، خاطرنشان ساخت: علی‌رغم تمام تلاش‌ها و افتخارات، دستاوردهای ما در عرصه بین‌الملل شایسته زیست در دریای خروشان معارف ناب الهی نیست.