استاد جامعةالمصطفی:

مردم افغانستان جنایات حقوق بشر امریکایی را فراموش نخواهند کرد

حفیظ الله سلطانی از استادان افغانستانی جامعةالمصطفی در اختتامیه پنجمین کنفرانس حقوق بشر امریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مردم افغانستان هرگز جنایات حقوق بشر امریکایی را فراموش نخواهند کرد.  

آقای سلطانی ضمن تقدیر از جامعةالمصطفی به دلیل میزبانی از این کنفرانس، اظهار داشت: جامعةالمصطفی همواره در برنامه های خود حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان و اندیشه ورزی را در دستور کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مردم افغانستان تجربه تلخ حقوق بشر امریکایی را بخاطر دارند، تصریح کرد: ملت افغانستان فراموش نخواهند کرد در شهرهای مختلف این کشور چه جنایت هایی توسط امریکا صورت گرفت و این دولت مستکبر بزرگترین بمب ها را بروی مردم مظلوم افغانستان امتحان نمود.

استاد جامعةالمصطفی، حقوق بشر امریکایی را مترادف با قتل و عداوت با دین دانست و ابراز داشت: حقوق بشر حقیقی، ارزش و عزتی است که اسلام ناب به انسان ها ارائه می دهد. اندیشه امام راحل(قدس سره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بر گرفته از اندیشه پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) و قرآن کریم است، به ما می آموزد حق را بشناسیم و در برابر باطل ایستادگی نماییم.