رئیس‌المصطفی در مراسم تجلیل از بازنشستگان:

لزوم فرهنگ‌سازی خدمت افتخاری در کانون بازنشستگان المصطفی

مراسم تجلیل از بازنشستگان جامعةالمصطفی صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی برگزار شد.

رئیس جامعةالمصطفی در این مراسم ضمن تقدیر از همه خدمتگزاران و پیشکسوتان المصطفی و گرامیداشت یاد همه درگذشتگان و مرحومان این نهاد، اظهار داشت: خدمت در نهادهایی همچون المصطفی، توفیقی الهی است که خداوند به ما عنایت نموده است. بازتاب جهانی و تاریخی فعالیت‌های جامعةالمصطفی که رسالت آن نشر معارف الهی در جهان است، قابل مقایسه با سایر مراکز نیست.

وی کار مخلصانه برای خدا را یک ذخیره معنوی ارزشمند دانست و ابراز داشت: بسیاری از دانش‌آموختگان المصطفی امروز در اقصی نقاط عالم در حال ترویج و نشر معارف اسلام ناب و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) هستند که قطعا همه شما عزیزان در اجر معنوی این کار بزرگ سهیم هستید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی ادامه داد: منابع انسانی المصطفی در کنار خدماتی که به سرمایه انسانی شاغل ارائه می‌نماید، باید توجه ویژه‌ای به سرمایه انسانی پیشکسوتان المصطفی نیز داشته باشد و تا حد امکان، خدمات و تسهیلات ممکن را برای ایشان فراهم آورد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های کانون بازنشستگان المصطفی، اذعان داشت: باید خدمت افتخاری در کانون بازنشستگان المصطفی فرهنگ‌سازی گردد و از تجربیات و توانمندی‌های ارزشمند این عزیزان در پیدا کردن مشکلات و ارائه راه‌حل‌ها استفاده شود. این کانون می‌تواند ظرفیت‌های بزرگی را برای جامعةالمصطفی پدید آورد.

رئیس جامعةالمصطفی در پایان ضمن تشکر از دغدغه‌مندی بازنشستگان المصطفی نسبت به حل مشکلات و مسائل مرتبط با سازمان به ویژه امور تحصیل و معیشت طلاب، اظهار امیدواری کرد این مسائل با همفکری و تلاش مسئولان مرتفع گردد.

بازنشستگی بیش از ۲۰۰ نفر در جامعةالمصطفی

گفتنی است رئیس منابع انسانی المصطفی در ابتدای این مراسم خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور پاسداشت سه دهه خدمت از سوی عزیزانی است که بهترین سال‌های خود را در راه کمک به نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان مصروف داشتند.

وی با اشاره به بازنشستگی بیش از ۲۰۰ نفر در جامعةالمصطفی، ابراز داشت: با توجه به روند موجود طی چند سال آینده می تواند رسما کانون بازنشستگان المصطفی با استفاده از ظرفیت خود این عزیزان را راه اندازی نمود.

آقای مومنی ارائه خدماتی همچون بیمه تکمیلی، خدمات اقامتی، بیمه عمر و حوادث، تسهیلات بانکی و…، یادآور شد: ارائه خدمات صندوق قرض الحسنه یکی از موارد مورد نیاز بازنشستگان المصطفی است که امیدواریم در این زمینه همکاری های لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است در بخشی از این مراسم بازنشستگان المصطفی دقایقی به بیان نظرات و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.