رئیس دانشگاه بوعلی همدان:

درباره عظمت شیخ الرئیس هنوز سخنان بسیاری باقی است

رئیس دانشگاه بوعلی همدان گفت: در ارتباط با شیخ الرئیس دانشمندان بزرگ مطالبی گفته و ایشان را معرفی کرده اند گرچه در بیان عظمت و تعالی ایشان سخنان بسیاری باقی است.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی همدان در نشست علمی انسان شناسی در فلسفه ابن سینا که در سالن جلسات دانشگاه بوعلی برگزار شد، گفت: این جلسه مصادف با هفته بسیج در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: همدان یکی از قدیمترین شهرهای جهان محسوب می شود. قطعا این شهر مرکز تمدن بوده و دانشمندان زیادی تربیت کرده است. در ارتباط با شیخ الرئیس دانشمندان بزرگ، مطالبی گفته و ایشان را معرفی کرده اند گرچه در بیان عظمت و تعالی ایشان سخنان بسیاری باقی است.

رضوان اظهار کرد: باید دانشگاهی متناسب با شخصیت بوعلی از نظر علمی در این شهر ابراز وجود کند و با افتخار می گوییم وجود چنین جلسات علمی باعث افتخار و سربلندی دانشگاه بوعلی است.

رئیس دانشگاه بوعلی همدان ضمن معرفی این دانشگاه، بیان کرد: دانشگاه بوعلی با ۱۴ دانشکده و ۱۱ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در حال فعالیت است و بسیاری از اساتید دانشگاه چهره بین المللی دارند و در داخل و خارج کشور شناخته شده هستند و دانشجویان در سطوح بالای علمی در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه بوعلی در حوزه های بیولوژی علوم پایه شیمی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی و سایر گرایش ها، دانشجویان زیادی در مقاطع مختلف در حال تحصیل دارد.

رئیس دانشگاه بو علی همدان تصریح کرد: یک از افتخارات این نهاد علمی همکاری های علمی بین المللی می باشد که با بسیاری از دانشگاه های داخل کشور و مطرح دنیا روابط اکادمیک دارد و علاقه مند هستیم با همه دانشگاه های معتبر روابط علمی و تبادلات علمی شامل استاد و دانشجو و همکاری های پژوهشی داشته باشیم.