آئین تجلیل از معلمان و مربیان آموزشی مرکز امور خانواده های جامعه المصطفی برگزار شد

به همت معاونت  آموزش مرکز امور خانواده ها هم زمان با ایام نکوداشت مقام شامخ معلم اولین مراسم تجلیل از معلمان و مربیان با حضور قائم مقام رئیس جامعه المصطفی حجت الاسلام والمسلمین خالق پور برگزار شد.

به همت معاونت  آموزش مرکز امور خانواده ها هم زمان با ایام نکوداشت مقام شامخ معلم اولین مراسم تجلیل از معلمان و مربیان با حضور قائم مقام رئیس جامعه المصطفی حجت الاسلام والمسلمین خالق پور، سرکار خانم پناهیده معاون ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم و جناب آقای محمدی رئیس ناحیه ۴ آموزش و پرورش در سالن همایش قدس مجتمع امین برگزار شد‌.

حجت الاسلام و المسلمین خالق پور ضمن بیان نامعتبر بودن مسئله جدایی دین از علم به توضیح و تبیین این شبهه پرداخت و اظهار داشت؛ معلمین و اساتید که در عرصه تعلیم و تربیت خدمت می کنند باید حقیقت ارتباط مستقیم علم و دین را بدانند و به مخاطبین خود آموزش دهند.

در این مراسم رئیس مرکز امور خانواده ها حجت الاسلام والمسلمین قاضوی و معاون آموزش این مرکز، دکتر متولی در سخنان ضمن خیر مقدم گویی، تقدیر و تشکر از مدعوین، معلمان و اساتید، با ارائه گزارش عملکرد یکساله معاونت آموزش مرکز، به جایگاه والای آموزش همراه با رشد معرفتی و معنوی  در آیات و روایات پرداختند.

تجلیل و اهدا لوح یادبود به مدیران، معلمان و مربیان مراکز آموزشی تابعه مرکز امور خانواده‌ها و اجرای سرود دانش آموزان مدرسه  قرآنی توحید از دیگر برنامه ها  بود.