حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در دیدار اصحاب روابط عمومی مراکز المصطفی:

روابط عمومی بیانگر چهره حقیقی سازمان است

به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارگزاران حوزه‌ی روابط عمومی مراکز جامعةالمصطفی صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی دیدار کردند.

رئیس جامعةالمصطفی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به دست‌اندرکاران معاونت ارتباطات و بین الملل و مسئولان روابط عمومی مراکز جامعةالمصطفی خاطرنشان کرد: روابط عمومی بیانگر چهره یک سازمان است و باید با حفظ سیاست‌های کلان و جوانب مختلف، تصویری درست و دقیق از مجموعه ارائه نماید.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های روابط عمومی مراکز مختلف المصطفی، یادآور شد: المصطفی در ارائه یک چهره صحیح از مرکز علمی بین المللی با راهبردهای تقریب و روحیه همکاری موفق بوده که این توفیق به همت همه همکاران عزیز در بخش روابط عمومی و ارتباطات بدست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی المصطفی را یک سازمان پیشگام در تدوین اسناد راهبردی خواند و یادآور شد: ضروری است برای فعالیت‌های مهمی همچون ارتباطات و روابط عمومی صاحب یک چشم‌انداز و سند مدون باشیم. تعریف نقشه راه و چهارچوب کلی حرکت توسط این اسناد صورت می‌پذیرد و راهنمای ما در مسیر خواهد بود.

رئیس جامعة المصطفی در پایان به تشریح اصول حاکم بر ارتباطات پرداخت و ارائه چهره علمی، آموزشی و پژوهشی از المصطفی را رسالت مهم مراکز روابط عمومی این سازمان خواند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار، معاون ارتباطات و بین الملل المصطفی، ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: بسط وجودی یک سازمان و معرفی چهره فاخر از آن، رسالت روابط عمومی است و از این جهت تلاش و زحمت مضاعفی را کارگزاران روابط عمومی المصطفی بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر قنبری با اشاره به برگزاری دومین اجلاس مدیران و کارگزاران ارتباطات و روابط عمومی مراکز المصطفی، ابراز داشت: امیدواریم هر کدام از ما بتوانیم با شناخت مناسب از وظایفی که عهده‌دار آن هستیم، گام‌های خوبی در زمینه ارتقای جایگاه المصطفی برداریم.

در ادامه، آقای الله اکبری، مدیرکل روابط عمومی المصطفی نیز ضمن تاکید بر اهمیت روابط عمومی و وظایف آن در سازمان‌ها، گزارشی از فعالیت های روابط عمومی مراکز مختلف جامعةالمصطفی در سال گذشته ارائه نمود.

شایان ذکر است پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، شماری از مسئولان روابط عمومی مراکز المصطفی، دقایقی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در جامعةالمصطفی پرداختند.