بازدید نمانیده المصطفی از مدرسه علمیه محمد مصطفی(ص) در کابل

حجت الاسلام دکتر ثابت در راستای بازدید از مدارس و حوزه های علمیه افغانستان، از مدرسه محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) واقع در حومه کابل  دیدن نموده و در جریان برنامه های این حوزه قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه صورت گرفت و با تلاوت آیات قرانی آغاز گردید،حجت الاسلام والمسلمین عطایی مدیر مدرسه، از تاسیس و فعالیت های علمی مدرسه گزارش مبسوطی را ارائه نمود و گفت: این مدرسه در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی در زمینی به وسعت هزار متر مربع که برای دو بخش مدرسه علمیه برادران، مسجد و مدرسه علمیه خواهران در نظر گرفته شده است، تاکنون به همت خیرین بخش حوزه علمیه برادران در سه طبقه در زمین حدود ۵۰۰ متر تکمیل شده است. ایشان ضمن تشریح برنامه های مدرسه خواهان همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی با نمایندگی و پذیرش طلبه تحت برنامه های آموزشی جامعه المصطفی شدند.

در ادامه رئیس نمایندگی المصطفی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) و ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای دیدار با مسئولین و اساتید گرامی مدرسه محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله)، برنامه ها و اهداف جامعه المصطفی را بطور تفصیل بیان و برنامه های حمایتی جامعه المصطفی در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی تربیتی و دوره های کوتاه مدت و کاربردی این نمایندگی را برای حاضران تشریح کرد.

در انتها ریاست محترم نمایندگی از بخشهای مختلف مدرسه بازدید بعمل آورد.