دیدار نماینده جامعة المصطفی با سفیر سیرالئون در سنگال

حسین اسدی نماینده منطقه‌ای جامعة المصطفی در منطقه سنگال با حضور در محل سفارت سیرالئون در داکار با "الحاجی بریما الویس کوروما" سفیر سیرالئون دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای در این دیدار که در محل سفارت سیرالئون در داکار انجام شد، آقای “الحاجی بریما الویس کوروما” سفیر سیرالئون ضمن خوش‌آمدگویی به نماینده جامعةالمصطفی در سنگال، از برگزاری جشنواره قرآنی المصطفی در داکار و دعوت از وی به عنوان میهمان اختتامیه جشنواره تشکر کرد و گفت: این برنامه سرشار از نور و معنویت بود و حضورم در آن و استفاده از فضای روحانی آن برایم بسیار موثر و خاطره‌انگیز بود.

وی افزود: همان گونه در سخنرانی جشنواره تاکید کردم، با توجه به وجود ظرفیت‌های دینی و قرآنی در کشور سیرالئون، مایلم در صورت امکان برنامه‌هایی مشابه با همکاری جامعة المصطفی در کشورم برگزار شود.

حسین اسدی نماینده منطقه‌ای جامعة المصطفی در منطقه سنگال نیز با تقدیر و سپاس از سفیر سیرالئون در داکار، ضمن معرفی دست‌آوردهای علمی و فرهنگی المصطفی در جهان، قاره آفریقا و منطقه غرب، بخش‌هایی از خدمات این نهاد در کشور سیرالئون از جمله افتتاح دانشکده جدید پرستاری را با عنایت به هماهنگی با نماینده المصطفی در این کشور، بیان نمود و ابراز امیدواری کرد در آینده با همکاری نمایندگی المصطفی در سیرالئون زمینه اجرای فعالیت‌های مشترک فراهم گردد.