حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی:

المصطفی از سرمایه های انسانی ارزشمندی بهره مند است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در مراسم نکوداشت کارکنان نمونه جامعةالمصطفی، آشنایی با رسالت و دستاوردهای یک سازمان را از مهم‌ترین عوامل انگیزه‌بخش برای کارکنان آن مجموعه دانست.

رئیس جامعةالمصطفی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، ابراز داشت: عزیزان حاضر در این جلسه نمونه‌ای از سرمایه انسانی ارزشمند و گرانقدری هستند که جامعةالمصطفی از وجود آنان بهره‌مند است.

وی مرکز توسعه منابع انسانی را از بخش‌های راهبردی المصطفی برشمرد و اظهار داشت: امروز در دانش مدیریت، منابع انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان به شمار می‌آید؛ بنابراین توجه و گرامیداشت این سرمایه از وظایف سازمان است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی با تاکید بر رسالت والای جامعةالمصطفی در گسترش معارف ناب اسلامی، تصریح کرد: در جامعه اسلامی هر خدمتی به سهم خود ارزشمند است اما خدمت در نهادی که نقش فرهنگی بنیادین بین المللی و پرچمداری نشر معارف الهی در عالم را برعهده دارد، توفیق بزرگی است که باید شاکر آن باشیم.

وی خدمت در راه نشر دین را فرصتی از سوی خداوند متعال دانست و افزود: تمام خدمات و تلاش‌های شما عزیزان در پیشگاه الهی ثبت و ضبط می‌گردد و انشاءالله مأجور خواهد بود.

رئیس جامعةالمصطفی ایجاد باور نسبت به رسالت یک سازمان را موجب افزایش انگیزه کاری کارگزاران آن مجموعه دانست و اظهار داشت: تمام سازمان‌های موفق دنیا تلاش دارند برای کارکنان خود احساس هویت ایجاد نمایند. باور به رسالت مهمی که در المصطفی برعهده داریم، مهم‌ترین عامل انگیزه‌بخش برای کارگزاران در المصطفی خواهد بود و مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. همچنین آشنایی کارکنان المصطفی با دستاوردهای علمی و بین المللی این نهاد در جهت انگیزه‌بخشی به آنان بسیار موثر است.

گفتنی است در ابتدای این مراسم آقای مومنی، رئیس مرکز توسعه منابع انسانی جامعةالمصطفی، بخشی از دستاوردهای المصطفی و بالندگی آن را مرهون خدمات کارگزاران و منابع انسانی این نهاد بین المللی دانست و توضیحاتی درباره نحوه انتخاب کارکنان برتر ارائه نمود.

همچنین پیش از سخنان ریاست، شماری از کارکنان برگزیده جامعةالمصطفی دقایقی به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.