مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

حضرت معصومه (سلام الله علیها)، الگوی تمام عیار دختران مسلمان

جشن ولادت با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر به همت موسسه قرآنی کوثر گرگان و با مشارکت مدرسه عالی خواهران نمایندگی گلستان برگزار گردید.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین گرزین، مدیر کل سازمان تبلیعات اسلامی استان گلستان به ایراد سخن پرداخت‌ و ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر عنوان کرد: دختران باید انتظارشان را از خودشان بالا ببرند، زیرا الگویی مانند حضرت معصومه(س) دارند که در نوجوانی در اوج دانش و فضیلت بودند. کسی که‌ این بانوی با فضیلت را الگوی خود قرار دهد، الگوی او زنان ضعیف و مستضعف غربی نخواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : فرهنگ غرب می‌خواهد امتیازات زنان ما را از آنها بگیرد و وقتی زنان جامعه را ضعیف کنند، کل جامعه ضعیف و برده خواهند شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه ابراز داشت :اسلام به زن و دختر توجّه ویژه‌ای دارد و امتیازات زیادی برای آنها قائل است. برای اینکه دختران به خوبی تربیت شوند، پدر نقش ویژه‌ای دارد و کسی که می‌تواند نقش و اثر پدر را عملی کند مادر خانواده است.

وی در پایان تصریح کرد: حضرت معصومه(سلام الله علیها) شخصیتی ممتاز است لذا می‌تواند برای همۀ دختران ممتاز و نخبه الگو قرار بگیرد.

از دیگر برنامه های این جشن می توان به اجرای نمایش گروه طنز صداو سیما استان گلستان ؛ اجرای گروه سرودکوثر ؛ حمل پرچم مطهر حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) ؛ اجرای سرود و دکلمه توسط دانش پژوهان خواهر المصطفی در وصف آن حضرت اشاره نمود.