افزایش همکاری‌های نمایندگی آشتیان و مدرسه علمیه القائم

جلسه هم اندیشی و گسترش همکاری ها میان نمایندگی المصطفی در استان مرکزی واحد آشتیان و مدرسه پیوسته القائم برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و گسترش همکاری ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین مدنی، رئیس مدرسه القائم و هیئت همراه در نمایندگی المصطفی در استان مرکزی واحد آشتیان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مدرس زاده، رئیس نمایندگی المصطفی در استان مرکزی ضمن عرض خیر مقدم خدمت میهمانان اذعان داشت: المصطفی بستری برای رشد معنوی و کمال اخلاقی همه طلاب معزز فراهم کرده و افتخار خدمت به طلاب عزیز، لطف امام زمان (عجل الله تعلی فرجه) به همه کارگزاران این مجموعه است.

وی در ادامه اظهار داشت: نمایندگی استان مرکزی آماده همکاری با مدرسه القائم در زمینه آموزش زبان فارسی به طلاب اردو زبان و سایر همکاری های همه جانبه با آن مجموعه مکرم می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مدرس زاده در ادامه افزودند: سعی ما در این نمایندگی این است تا با تلاش و روحیه جهادی همه همکاران امکانات رفاهی، آموزشی، پژوهشی و… را برای طلاب خواهر و برادر مشغول به تحصیل در این نمایندگی را فراهم نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی رئیس مدرسه القائم نیز نمایندگی استان مرکزی و شهر آشتیان را به واسطه نزدیکی به قم ، فرهنگ مذهبی شهرستان و اب و هوای مناسب و … برای طلبگی و کسب علم بسیار مناسب دانست و اذعان داشت: با حضور موثر و دید پدرانه ای که نماینده المصطفی نسبت به طلاب دارد، طلاب در این نمایندگی احساس غربت نمی‌کنند و با اشتیاق به کسب علم و فضیلت می پردازند و مدرسه القائم نیز خواستار و مشتاق گسترش همکاری در زمینه های مختلف با این نمایندگی است.