بازدید رئیس جامعة المصطفی از آزمون تحصیلات تکمیلی

آزمون تحصیلات تکمیلی به صورت همزمان در تمام نمایندگی‌های جامعةالمصطفی در داخل کشور اعم از قم، مشهد، اصفهان، تبریز، تهران، گلستان، آشتیان و نیز برخی از نمایندگی‌های خارج از کشور در حال برگزاری است.

رئیس جامعةالمصطفی در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری آزمون تحصیلات تکمیلی جامعةالمصطفی در گفتگو با مرکز خبر جامعةالمصطفی، با اشاره به فرایند برگزاری این آزمون در نمایندگی‌های داخل و خارج از کشور، اظهار داشت: آزمون تحصیلات تکمیلی به صورت همزمان در تمام نمایندگی‌های جامعةالمصطفی در داخل کشور اعم از قم، مشهد، اصفهان، تبریز، تهران، گلستان، آشتیان و نیز برخی از نمایندگی‌های خارج از کشور در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی با بیان این که آزمون‌های جامعه المصطفی به صورت الکترونیکی و مبتنی بر شیوه‌های نوین آزمون‌های الکترونیکی برگزار می‌شود، اظهار داشت: نرم افزار هوشمند آزمون ساز جامعةالمصطفی با همکاری معاونت آموزش و مجموعه فناوری اطلاعات جامعةالمصطفی و ناظر به تجربیات آزمون‌های گذشته طراحی شده است.

وی  تسریع در ارائه نتایج را از شاخص‌های مهم آزمون الکترونیکی جامعةالمصطفی برشمرد و اذعان داشت: در این بازدید شاهد آرامش خاطر و رضایت شرکت‌کنندگان نسبت به برنامه‌ریزی های صورت گرفته طراحان آزمون بودیم.

رئیس جامعةالمصطفی با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این آزمون، اظهار داشت: امیدواریم با عنایت الهی، برگزاری این آزمون‌ها اثرات پایداری در پیشرفت علمی و دانشی طلاب جامعةالمصطفی و تربیت نسل مستعد، توانمند و ظرفیت آفرین برای حضور در مقاطع بالاتر داشته باشد.