در واحد آشتیان برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)

مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در واحد آشتیان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور ، حجت الاسلام و المسلمین مدرس زاده رئیس نمایندگی المصطفی در استان مرکزی، طلاب و اساتید و همکاران واحد آشتیان،حجت الاسلام و المسلمین طاووسی امام جمعه ، فرماندار و شهردار،روسای ادارات،روحانیون،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده معظم شهدا و ایثارگران،دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه و مردم شریف شهرستان آشتیان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه که سخنران ویژه این مراسم بودند در بیاناتی به تشریح ویژگیها و شخصیت برجسته، اعجازگونه و‌ اندیشه های والای حضرت امام (ره) پرداخت.

وی امام خمینی (ره) را مشعل خاموش نشدنی آزادگی و هدایت در قرن حاضر بر شمردند و اذعان داشتند: امام خمینی روح آزادگی را در سراسر گیتی بیدار کردند و ثمره این بیداری را امروز در جهان میبینم و امام خامنه ای (حفظه الله) نیز پرچمدار کنونی این بصیرت جهانی هستند.