به مناسبت بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد؛

نشست‌های بررسی اندیشه امام خمینی(ره) در افغانستان

نشست‌های علمی« پیشرفت علمی در اندیشه امام خمینی(ره)»، «نظم در اندیشه و رفتار امام خمینی (ره)»، «جایگاه بانوان در اندیشه امام خمینی(ره)»، «عدالت اجتماعی در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)» و «نقش امام خمینی(ره) در وحدت مسلمین» برگزار شد.

 

توسط مدارس پیوسته و همکار نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان، نشست های علمی« پیشرفت علمی در اندیشه امام خمینی(ره)»، «نظم در اندیشه و رفتار امام خمینی (ره)»، «جایگاه بانوان در اندیشه امام خمینی(ره)»، «عدالت اجتماعی در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)» و «نقش امام خمینی (ره) در وحدت مسلمین» برگزار شد.

 

پیشرفت علمی در اندیشه امام خمینی(ره)

به همت مدارس پیوسته و همکار نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان، نشست علمی«پیشرفت علمی در اندیشه امام خمینی(ره)» در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ولایت دایکندی از مدارس پیوسته و همکار نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه – افغانستان و با حضور اساتید و طلاب برادر برگزار شد.

 

نظم در اندیشه و رفتار امام خمینی(ره)

نشست علمی با عنوان «نظم در اندیشه و رفتار امام خمینی(ره)» در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ولایت کابل که از مدارس پیوسته و همکار نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه افغانستان است، با حضور اساتید و طلاب خواهر برگزار گردید.

 

جایگاه بانوان در اندیشه امام خمینی(ره)

نشست علمی «جایگاه بانوان در اندیشه امام خمینی(ره)» نیز در مدرسه علمیه جامعه الاسلام و خدیجه الکبری(س) ولایت هرات که از مدارس پیوسته و همکار نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه افغانستان است، با حضور اساتید و طلاب خواهر برگزار شد.

 

عدالت اجتماعی در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)

نشست علمی «عدالت اجتماعی در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)» که در مدرسه علمیه جامعه الزهرا(س) ولایت غزنی برگزار شد، با حضور پرشور اساتید و طلاب خواهر و برادر همراه بود.

در این نشست آقای علی سینا نسیمی قرآن تلاوت کرد، خانم رقیه رضا زاده دبیر نشست و عنوان فوق را برای حضار توضیح داد. در ادامه آقایان محمد داوود انصاری و علی رضا جعفری پیرامون اندیشه های امام خمینی(ره) در رابطه با عدالت اجتماعی سخن گفت.

 

نقش امام خمینی(ره) در وحدت مسلمین

نشست علمی با عنوان «نقش امام خمینی(ره) در وحدت مسلمین» در مدرسه علمیه سجادیه ولایت کابل افغانستان با حضور اساتید و طلاب خواهر برگزار شد.

کارشناسان این نشست آقای رضا علی نژاد و آقای محمدرضا مبلغ  و دبیر نشست خانم رضایی بودند.

 

 

سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در مدرسه علمیه رسول اعظم(ص) ولایت سرپل از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور اساتید و طلاب برادر برگزار شد.