دیدار رئیس مؤسسه کوتاه مدت المصطفی با معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب

حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی با مس چی معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار نمود.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این دیدار ضمن خیر مقدم و تشکر از موسسه آموزش های کوتاه مدت به جهت برگزاری دوره های تخصصی تقریب خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه شناخت از ظرفیت ها و ایجاد تعامل بیشتر مجمع جهانی تقریب و مؤسسه آموزش های کوتاه مدت می باشد.

وی برگزاری اردوهای فرهنگی تقریبی با محوریت مجمع، تامین محتوای علمی دوره های آموزش های کوتاه مدت توسط مجمع، پذیرش هیئت های علمایی از مجمع تقریب و همکاری در برگزاری کنفرانس های منطقه ای و کنفرانس های داخلی را از دیگر محورهای همکاری برشمرد.

از دیگر مباحث این دیدار می توان به برگزاری کنفرانس وحدت با محوریت دعوت از مفتی ها، استفاده از اساتید زبان دان در نشست ها و کنفرانس ها و برگزاری وبینار در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اشاره نمود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی در این دیدار ضمن معرفی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت، به ظرفیت گروه های علمی مؤسسه و گفتمان های شش گانه(نبوی، علوی، فاطمی، حسینی، رضوی و مهدوی) اشاره نمود.

وی بر همکاری های دو جانبه در زمینه های پژوهشی، برگزاری دوره های تخصصی تقریب و استفاده از تألیفات تخصصی مجمع تقریب و بسترهای کنفرانس وحدت و نشست های علمی تأکید کرد.